ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارژر بی سیم سامسونگ مجهز به تکنولوژی شارژ سریع، قیمتی معادل ۶۹.۹۹ دلار دارد

هفته گذشته سامسونگ از تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۵ و همچنین گلکسی اس ۶ اج + پرده برداشت. تا پیش از این نیز اسمارت فون های سامسونگ به شارژ سریع مجهز شده بودند اما ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

هفته گذشته سامسونگ از تلفن های هوشمند گلکسی نوت ۵ و همچنین گلکسی اس ۶ اج + پرده برداشت. تا پیش از این نیز اسمارت فون های سامسونگ به شارژ سریع مجهز شده بودند اما این قابلیت، در هنگام شارژ وایرلس در گلکسی اس ۶ فعال نمی شد و پر شدن باتری مانند گذشته موبایل های قدیمی تر، زمان زیادی به طول می انجامید.

اکنون سامسونگ از تکنولوژی بالاتری بهره گرفته و قادر شده تا شارژ سریع را به شارژر بی سیم خود نیز بیاورد و در زمان ۱۲۰ دقیقه، گلکسی نوت ۵ را به شکل کامل شارژ کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نام پد شارژ البته کمی بیش از اندازه بلند است:‌ Samsung Fast Charge Wireless Charging Pad. این وسیله جانبی جدید می تواند نوت ۵ و اس۶ اج + را تا ۱.۴ برابر سریع تر از نمونه های قبلی شارژ کند و اکنون همین پد جدید نسبت به نسل قبلی خود، می تواند شارژ کامل موبایل را ۵۰ دقیقه سریع تر انجام دهد.

مشخصا این وسلیه جانبی با سایر موبایل ها نیز همخوانی دارد اما نباید انتظار داشته باشید که بتواند سایر موبایل های مجهز به شارژ وایرلس را به شکل سریع شارژ نماید.

در واقع چیپ این تکنولوژی در گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس به شکل داخلی بهینه شده اند که هنوز سایر موبایل ها از این فناوری بی بهره اند.

سامسونگ هنوز زمان عرضه این پد را اعلام نکرده و صرفا گفته به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد اما از طرفی، قیمت آن مشخص گردیده است. شرکت کره ای قصد دارد تا شارژر وایرلس مجهز به فناوری Fast Charge را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش برساند و آن را نیز در دو رنگ، در اختیار علاقمندان می گذارد: سفید و آبی.

The-new-Samsung-Fast-Charge-Wireless-Charging-Pad (1)-w600

The-new-Samsung-Fast-Charge-Wireless-Charging-Pad-w600

The-new-Samsung-Fast-Charge-Wireless-Charging-Pad (2)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • شايان
    شايان | ۸ بهمن ۱۳۹۴

    سلام اين دستگاه براي اس ٦ هم هست يا فقط براي نوت ٥ و اس ٦ اچ پلاسه
    خواهشا جواب بديد من گلكسي اس ٦ سامسونگ دارم
    اين دستگاهو بخرم كار ميكنه برا اس ٦ ؟؟؟؟
    مرسي از سايت خوبتون

    • آرمان منافي
      آرمان منافي | ۲۵ اسفند ۱۳۹۴

      شما ميتونيد براي گوشيتون استفاده كنيد ولي شارژ سريع نميكنه براي همين بهتره يه شارژر وايرلس ساده بخرين از اين هم ارزون تر هست.

  • MusText.com
    MusText.com | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    گرون نیست،الآن کابل لایتنینگ اپل 100 هزارتومنه،تازه بعد یه سال پوسته ی روش ترک میخوره

  • سعید
    سعید | ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

    از کیسش که کیبورد داره ارزون تره تازه فک کنم ازینا جایزه هم بدن چون من اس شیش گرفتم جایزه دادن الانم قیمتش تقریبا یه 200 تومنی هس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی