ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Honor 7i از هوآوی با مکانیسم ویژه ای برای دوربین معرفی شد

شاید بتوان گفت هوآوی با تلفن هوشمند Honor 7i که مطابق وعده های پیشین امروز به صورت رسمی معرفی شده، به دنبال متحول کردن دوربین های موبایل بوده و قصد دارد نبوغ و خلاقیت اش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۵۴

شاید بتوان گفت هوآوی با تلفن هوشمند Honor 7i که مطابق وعده های پیشین امروز به صورت رسمی معرفی شده، به دنبال متحول کردن دوربین های موبایل بوده و قصد دارد نبوغ و خلاقیت اش را به رخ آنهایی بکشد که می گویند اهالی چین مقلدانی بیش نیستند.

اسمارت فون مذکور در قسمت پشتی خود دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی را جای داده که با کمک انگشتان دست از جایگاهش خارج شده، بالا آمده و نقش دوربین جلویی را نیز عهده دار می گردد. هر چند چنین راهکاری را قبلاً در آپو N1 نیز مشاهده کرده بودیم، اما به نظر می آید هوآوی آن را کم زرق و برق تر و بهتر به اجرا رسانده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

استفاده از دوربین پشتی به عنوان دوربین جلویی دو مزیت مهم را در پی دارد، اول اینکه به شکل معمول دوربین های اصلی موبایل ها مجهز به سنسور بهتر و کارآمدتری هستند و وقتی نقش دیگر قطعه ثبت تصویر نیز به آنها برسد به یقین سلفی های مطلوب تری خواهند گرفت.

خاصیت دوم هم اینکه با حذف یک سنسور، فضای بیشتری برای به کار بستن قطعات بزرگتر ولی کارا تر پدید می آید. هوآوی از فضای اضافی استفاده برده و برای دوربین اصلی دستاورد جدیدش از یک سنسور سونی با گشودگی دهانه f/2.0 و لنز محافظت شده بوسیله یاقوت کبود بهره جسته.

برای آنهایی که احتمال می دهند مکانیسم دوربین Honor 7i در طولانی مدت به مشکل بر بخورد باید بگوییم شرکت سازنده اطمینان خاطر داده که این مکانیسم اگر در طول دو سال، روزی ۱۳۲ بار مورد استفاده قرار بگیرد بازهم با خرابی مواجه نخواهد شد.

از دیگر ویژگی های اصلی موبایل مورد بحث نیز می توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p (تراکم پیکسلی ۴۲۴ppi)، چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۶، پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵، ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه ی رم (قابل افزایش از طریق درگاه میکرو اس دی)، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید آب نبات چوبی با رابط کاربری EMUI 3.1 اشاره کرد.

نوآوری در Honor 7i تنها به دوربین آن ختم نمی شود. هوآوی در محصول مورد اشاره سنسور اثر انگشت را نیز در اقدامی نسبتاً جدید در کناره دیوایس جای داده و بدین ترتیب توانسته به نسبت نمایشگر به بدنه ۷۴.۰۸ درصد دست پیدا کند.

قیمت مدل پایه اسمارت فون مذکور ۲۵۰ دلار در نظر گرفته شده ولی احتمالاً در بازارهای جهانی باید منتظر عرضه اش با رقمی مابین ۳۰۰ الی ۴۰۰ دلار باشیم.

Huawei-Honor-7i (1) Huawei-Honor-7i (2) Huawei-Honor-7i (3) Huawei-Honor-7i (4) Huawei-Honor-7i (6) Huawei-Honor-7i

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • zeo1
    zeo1 | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا ما ایرانی فقط بلدیم ایراد بگیریم و ساز مخالف بزنیم بسه دیگه چقدر آخه؛ یه کم به خودمون احترام و ارزش قائل باشیم

  • leito
    leito | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    دم هواوی گرممممممممممممممم

  • VahiD
    VahiD | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    ایده خوب
    برند متوسط
    کیفیت متوسط به بالا

  • saleh
    saleh | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    مگه میشه هواوی یه محصول تولید کنه اینا ایراد نگیرن :|

  • farzad2j
    farzad2j | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    عزیزانی که میگن زود خراب میشه یا دیر
    باید بگم
    قربونت برم فرشته نیست گوشیه.خوب جهرش کنی خراب میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی