ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستاوردهای سخت افزاری جدید مایکروسافت در مهر ماه از راه می رسند [شایعه]

در حالیکه همگی ما منتظر هستیم تا پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت مورد ارتقایی قابل توجه واقع شود و ویندوز ۱۰ موبایل از راه برسد، نباید فراموش کنیم که ماه اکتبر سال میلادی جاری (مهر ماه) ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۰

در حالیکه همگی ما منتظر هستیم تا پلتفرم ویندوز فون مایکروسافت مورد ارتقایی قابل توجه واقع شود و ویندوز ۱۰ موبایل از راه برسد، نباید فراموش کنیم که ماه اکتبر سال میلادی جاری (مهر ماه) سرفس پرو ۳ (بررسی دیجیاتو) و مایکروسافت بند (بررسی دیجیاتو) نیز یکساله خواهند شد.

در همین راستا حالا وبسایت چینی WPDang، به نقل از برخی منابع خود گزارش نموده که کمپانی ساکن ردموند بنا دارد تا در ماه مورد اشاره یعنی اکتبر، سری جدیدی از سخت افزارهایش را به کاربران علاقه مند معرفی نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

WPDang می افزاید، سخت افزارهای جدید شامل لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰XL، سرفس پرو ۴، مایکروسافت بند ۲ و کنسول اکس باکس وان مینی خواهند بود.

گفتنیست تا به امروز جزئیات زیادی را در مورد مشخصه های فنی و سخت افزاری دو موبایل پیش تر اشاره شده شنیده ایم ولی هنوز اطلاعات کامل و موثقی در رابطه با طراحی ظاهری آنها و اینکه با قلم دیجیتالی همراه خواهند بود یا سیستم اسکنر عنبیه چشم شان چگونه عمل خواهد کرد در دسترس نیست.

این منبع خبری چینی در ادامه آورده مایکروسافت در نسل بعدی تبلت های هیبریدی اش، یعنی سرفس پرو ۴، همانطور که انتظار می رود از پردازنده های اسکای لیک همتای دیرینه خود، اینتل بهره جسته.

کنسول اکس باکس وان مینی نیز با حذف درایو نوری بلو-ری، ابعادش به یک سوم نمونه ی موجود کنونی تنزل یافته و بسیار جمع و جورتر از گذشته شده است. دستبند سلامتی موسوم به بند ۲ هم شاهد ارتقا و بهبودهایی جدی در طراحی و کارایی بوده تا قادر باشد فروشی بهتر و بیشتر تجربه نماید.

منابع مختلف همچون WMPowreUser، می گویند دور از ذهن نیست مایکروسافت تمایل داشته باشد همچون اپل تعداد زیادی از تولیدات جدید سخت افزاریش را طی یک مراسم ویژه و با شکوه رونمایی کند؛ انتقال این مراسم به اکتبر نیز اقدامی هوشمندانه خواهد بود، زیرا در سپتامبر اهالی کوپرتینو رویداد ویژه ای را به صورت معمول برگزار کرده و همه ی جریانات رسانه ای متوجه آنها می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • np101
    np101 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    دیجی الان سرفیس پرو ۳ یکساله میشه؟ من بیشتر از یکساله دارمش، متناتون رو فقط با منبع چک نکنید با منطق هم چک کنید. سرفیس پرو ۳ اوایل بهار پارسال معرفی و عرضه شد

  • رضا
    رضا | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    سایتت خیلی شلوغه. سبک طراحی هم قدیمی هست. یوزر فرار میکنه. بده به نفر با bootstrap سایتتو از نو طراحی کنه بعد بیا تبلیغش کن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی