ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

فصل ماهیگیری؛ معرفی بازی Big Bear: Smash the Salmon

فروت نینجا از زمان عرضه تاکنون، الگوی ساخت صدها بازی بوده که البته هیچ کدام از لحاظ موفقیت به گردپای آن نرسیده اند. اما تلاش ها برای این کار ادامه دارد و هنوز هم توسعه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

فروت نینجا از زمان عرضه تاکنون، الگوی ساخت صدها بازی بوده که البته هیچ کدام از لحاظ موفقیت به گردپای آن نرسیده اند. اما تلاش ها برای این کار ادامه دارد و هنوز هم توسعه دهندگانی هستند که بازی هایی با همان سبک و سیاق می سازند.

استودیوی Super Awesome توسعه دهنده دیگری است که با عرضه بازی Big Bear، تلاش کرده تا فرمول های موفقیت فروت نینجا را در سبک و سیاق و اتمسفری متفاوت بیازماید. اما آیا موفق می شود؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر در فروت نینجا میوه ها را تکه تکه می کردید، در Big Bear باید در نقش یک خرس گرسنه به جان ماهی های سالمون بیفتید. مکانیزم بازی همان مکانیزم گیم پلی فروت نینجاست؛ هر چند ثانیه یکبار چند ماهی از آب بیرون می پرند و باید با سوایپ به طرفین، پنجه های قدرتمند خرس را بر سرشان فرود آورده تا ماهی ها را تکه تکه شده نوش جان کنید.

Big Bear 2

باز هم مثل فروت نینجا، بین ماهی ها یک سری آیتم های خطرناک مثل بمب و بطری های شیشه ای هم پدیدار می شوند که باید از ضربه زدن به آنها حذر کنید، و از آنجایی که کاراکتر بازی یک خرس شکمو است، دائما باید مراقب نوار انرژی اش باشید و بین ضربه ها به او استراحت بدهید.

خرس گرسنه بازی در فصل ماهیگیری تنها نیست؛ بلکه خرس های دیگری هم به لبه رودخانه آمده اند و با شما برای گرفتن ماهی های بزرگتر می جنگند. بنابراین بخشی از انرژی خود را باید صرف بیرون راندن آنها از قلمرویتان بکنید تا همه ماهی های خوشمزه را برای خودتان بردارید.

یک سری لباس، آیتم و مهارت جدید هم به صورت پرداخت درون برنامه ای یا با صرف سکه در بازی آزاد می شوند که خریداری آنها محض تنوع خالی از لطف نیست.

اگر دلتان برای فروت نینجا و تکه تکه کردن میوه ها تنگ شده، شاید بد نباشد که بار دیگر همین تجربه را با ماهی های سالمون داشته باشید. Big Bear مطمئنا می تواند با گیم پلی سریع، جذاب و اعتیادآورش جایگزینی شایسته برای شاهکار استودیوی هف بریک محسوب شود، پس فرصت را از دست نداده و همین حالا به رایگان دانلودش کنید.

Big Bear: Smash the Salmon

Big Bear: Smash the Salmon

سازنده: .Super Awesome Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 60.7 / 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهدیار
    مهدیار | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    خدا وکیلی زشته برای سایتی مثل دیجیاتو ، بازی های خوب معرفی کنید اینا برای رده سنی الف هم سوتیه.

  • Mahdi.wd
    Mahdi.wd | ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

    اقا این بازیا چیه.به جای این بازیا دو تا بازی خوب و با کیفیت مث modern combat4 و asphalt8 معرفی کنید

مطالب پیشنهادی