ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدیدی برای Android Wear در راه است

طی هفته پیش رو، گوگل آپدیت جدیدی برای Android Wear منتشر خواهد کرد و از طریق آن کاربران قادر خواهند بود تا با واچ فیس های تعاملی، رابط کاربری ساعت خود را آنطور که دوست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

طی هفته پیش رو، گوگل آپدیت جدیدی برای Android Wear منتشر خواهد کرد و از طریق آن کاربران قادر خواهند بود تا با واچ فیس های تعاملی، رابط کاربری ساعت خود را آنطور که دوست دارند شکل دهند و تغییراتی در آن ایجاد کنند.

با لمس واچ فیس ها می توانید اطلاعات بیشتر دریافت کرده و یا اپلیکیشنی را اجرا نمایید. در حال حاضر 3 واچ فیس عرضه شده اند. Bits می تواند ساعت را در مرکز قرار داده و دایره هایی کنار آن بچیند که هر کدام کار خاصی انجام می دهند، مثلا به سراغ ایمیل های نخوانده رفته یا جلسه ها را به شما یادآور می کنند.

Under Armour اطلاعات مربوط به تناسب اندام و سلامتی تان را نشان می دهد؛ از میزان کالری سوزانده شده گرفته تا مسافتی که طی شده یا تعداد قدم هایی که برداشته اید. آخرین واچ فیس که Together نام دارد، تمام صفحه را در اختیار فعالیت های اجتماعی تان قرار می دهد. از به اشتراک گذاری تصاویر گرفته تا فرستادن اموجی.

در نهایت، اپلیکیشن مترجم گوگل نیز حالا روی ساعت هوشمند هم در دسترس است. با کلیک روی لینک هر سه واچ فیس، می توانید نسبت به دانلود و نصب آن ها روی ساعت هوشمند خود اقدام کنید اما برای فعال شدن شان تا زمان عرضه آپدیت جدید اندروید باید منتظر بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • jeo
    jeo | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    test

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی