ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برای امتحان کردن آپدیت جدید پلی استیشن 4 ثبت نام کنید

در هفته های گذشته، اخباری منتشر شد که نشان می داد، سونی قصد دارد نسخه ی بتای فرمور (FirmWare) جدید پلی استیشن 4 را برای آزمایش به دست کاربران این کنسول بسپارد. حالا کاربران پلی استیشن ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۰

در هفته های گذشته، اخباری منتشر شد که نشان می داد، سونی قصد دارد نسخه ی بتای فرمور (FirmWare) جدید پلی استیشن 4 را برای آزمایش به دست کاربران این کنسول بسپارد. حالا کاربران پلی استیشن 4، فرصت آن را دارند تا کمی زودتر از تاریخ مقرر، از به روز رسانی تازه ی سونی استفاده کنند.

اگر از دارندگان پلی استیشن 4 هستید و می خواهید از این آپدیت جدید که در حال حاضر در مرحله بتا به سر می برد، استفاده کنید، می توانید با ثبت نام در صفحه ی مرتبط با آن در وبسایت سونی، این آپدیت جدید را دریافت و آن را روی کنسول خود نصب کنید.

همانطور که گفته شد، این فرمور جدید در حال حاضر مراحل تکمیلی خود را پشت سر می گذارد و طبیعی است که از مشکلات متعددی رنج ببرد. به همین منظور، سونی برای کاربران خود، تنظیماتی را قرار داده تا در صورت بروز مشکل، بتوانند فرمور کنسول را به نسخه ی قبلی باز گردانند.

مایکروسافت نیز از ساختاری شبیه به این سیستم، برای هر دو کنسول خود یعنی اکس باکس 360 و اکس باکس وان، با نام Xbox Preview Program استفاده کرده و کاربران این کنسول ها نیز می توانند از آپدیت های بتا برای دستگاه خود استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    آقا من میخام ثبت نام کنم چطوریه؟ وقتی ID رو مینویسم میگه فرم آمادس بعدش هیچی نمیاد

  • Masoud
    Masoud | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    Az zahmatkeshan motshkkeram

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی