ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ به زودی از راه می رسد

سامسونگ در سال جاری تبلت های متعددی را معرفی کرده است. گلکسی تب E، گلکسی تب A و گلکسی تب S2 از جمله محصولاتی هستند که هم اکنون در خانواده تبلت های سامسونگ حضور دارند؛ ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

سامسونگ در سال جاری تبلت های متعددی را معرفی کرده است. گلکسی تب E، گلکسی تب A و گلکسی تب S2 از جمله محصولاتی هستند که هم اکنون در خانواده تبلت های سامسونگ حضور دارند؛ خانواده ای که به زودی قرار است یک عضو غول آسا نیز به آن اضافه شود.

اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش شایعه ای را منتشر کردیم که خبر از ساخت تبلتی ۱۸.۴ اینچی توسط سامسونگ می داد. اکنون وبسایت SamMobile که رابطه بسیار نزدیکی نیز با سامسونگ دارد، این شایعه را تایید کرده و اطلاعات بیشتری را در مورد تبلت جدید سامسونگ منتشر نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته SamMobile تبلت جدید سامسونگ در حال حاضر با اسم رمز Tahoe شناخته می شود. این تبلت نمایشگری ۱۸.۴ اینچی دارد و با استفاده از پنل TFT LCD، تصاویر را با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ در برابر چشمان کاربر قرار می دهد.

کره ای ها پردازنده Exynos 7580 را به عنوان قلب تپنده این محصول انتخاب کرده اند. این پردازنده از هشت هسته با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز برخوردار است و از معماری ۶۴ بیتی بهره می برد.

Tahoe در مجموعه سخت افزاری خود از ۲ گیگابایت رم برخوردار است و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستگاه همچنین از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید بدین شکل تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر را نیز به دستگاه اضافه نمایید.

دوربین اصلی این تبلت ۸ مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن نیز سنسوری ۲.۱ مگاپیکسلی دارد. Tahoe ضخامتی برابر با ۱۱.۹ میلیمتر دارد و طول و عرض آن نیز به ترتیب ۲۷۵.۸ و ۴۵۱.۸ میلی متر هستند. این دستگاه به صورت پیش فرض با اندروید ۵.۱ به بازار عرضه می شود و باتری آن نیز قدرتی ۵.۷۰۰ میلی آمپری دارد.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از زمان معرفی این محصول در دسترس نیست، اما به نظر می رسد این اقدام سامسونگ با شایعاتی که به آیپد بزرگتر اپل مربوط می شود، بی ربط نباشد. لذا اگر در آخر شهریور ماه شاهد معرفی آیپد جدید باشیم، احتمالا با اختلافی زمانی اندکی، با تبلت جدید سامسونگ نیز روبرو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • علی
    علی | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    راستی اینن بگم که حتی نمیشه باهاش تلفن زر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی