ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آکیلس ریفت
ویجیاتو - بازی

صنعت بازی های ویدیویی تاثیر بسزایی روی بازار هدست های واقعیت مجازی خواهد داشت

اخبار مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی، داغ تر از همیشه توسط رسانه ها و خبرنگاران دنبال می شود. گیمرها و دارندگان تلفن های هوشمند، هر دو از طرفداران پر و پا قرص این تکنولوژی هستند و ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

اخبار مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی، داغ تر از همیشه توسط رسانه ها و خبرنگاران دنبال می شود. گیمرها و دارندگان تلفن های هوشمند، هر دو از طرفداران پر و پا قرص این تکنولوژی هستند و می خواهند هر چه زود تر از آن روی دستگاه های خود بهره مند شوند.

تکنولوژی واقعیت مجازی می تواند فرصت های بسیاری را در زمینه ی توسعه ی بازی های ویدیویی فراهم سازد. همین عوامل سبب شده تا سونی، یکی از غول های بازی سازی جهان، وقت بسیاری را برای توسعه ی مورفیوس (هدست واقعیت مجازی سونی) صرف کند. مورفیوس اولین هدست واقعیت مجازی خواهد بود که قرار است به صورت مستقیم با یک کنسول بازی در تعامل باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

BI Intelligence طبق گزارشی که منتشر کرده، روی بازار بازی های ویدیویی و شاخه های آن متمرکز شده و تاثیرات صنعت بازی های ویدیویی را روی پیشرفت و بازار تکنولوژی واقعیت مجازی مورد بررسی قرار داده است.

globalgamingrevenueforecast

در ادامه به 4 نمونه از تاثیراتی که صنعت بازی های ویدیویی می تواند روی بازار هدست های واقعیت مجازی داشته باشد، اشاره می کنیم:

  • 1.2 میلیار گیمر در جهان وجود دارد که در حدود 1 میلیارد از آن ها از تلفن های هوشمند برای سرگرم شدن استفاده می کنند. همین عامل به تنهایی می تواند روی بازار هدست های واقعیت مجازی اثر مستقیم بگذارد.
  • بازی های موبایلی، از پر درآمد ترین بخش های صنعت بازی های ویدیویی به حساب می آید. با بررسی هایی که انجام داده ایم، پیش بینی می کنیم که درآمد حاصل از بازی های موبایل تا سال 2020، به 50 میلیارد دلار خواهد رسید که تقریبا دو برابر درآمد 26 میلیارد دلاری این بخش، در سال جاری است.
  • در حال حاضر، در حدود 30 میلیون کنسول بازی به فروش رسیده که تقریبا 60% از آن ها مربوط به پلی استیشن 4 و 40% باقی مانده، نمایانگر فروش اکس باکس وان است.
  • در سال 2013، سونی و مایکروسافت مجموعا 81 درصد از سهم کنسول های عرضه شده به بازار را در اختیار داشتند. این دو پلتفرم در حال حاضر تاثیر گذار ترین فضای ممکن برای بازی های ویدیویی را به وجود آوردند و توانایی شان حتما روی پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی از سوی جامعه کنسول گیمینگ موثر خواهد بود.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • samb
    samb | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    من اکلیس رو امتحان کردم فوق العاده بود!
    فقط اونی که من امتحان کردم یه ترن تو محیط ماینکرفت بود و کلا کنترل بدن خودم رو نداشتم و یکی مجبور بود که منو بگیره!
    تو پارک ارم هس حتما برین امتحان کنید !
    تجربه ی فوق العاده ای بود

مطالب پیشنهادی