ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت جدید نرم افزار GeForce Experience انویدیا، به کاربران اجازه ی استریم و بازی دونفره می دهد

کمپانی انویدیا از قابلیت جدیدی برای نرم افزار GeForce Experience خود پرده برداری کرد که به کاربران اجازه می دهد بازی های شان را روی پی سی دوست یا شخص دیگری استریم کرده و به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

کمپانی انویدیا از قابلیت جدیدی برای نرم افزار GeForce Experience خود پرده برداری کرد که به کاربران اجازه می دهد بازی های شان را روی پی سی دوست یا شخص دیگری استریم کرده و به صورت  Co-Op و دونفره بازی کنند. اما لازم نیست که هر دو نفر به بازی دسترسی داشته باشند و تنها کافیست که استریم کننده، بازی مورد نظر را در اختیار داشته باشد.

بنابر گزارش Ars Technica UK، این قابلیت که گیم استریم نام دارد، همراه با نسخه ی جدید GeForce Experience منتشر خواهد شد. گیم استریم اما امکانات اشتراک گذاری بسیار بیشتری دارد: برای مثال کاربران می توانند بازی را روی پی سی دوست شان استریم کرده و آن را تماشا کنند. هم چنین قابلیت دیگری، به کاربر مهمان اجازه می دهد که کنترل بازی میزبان را در دست بگیرد.

علاوه بر این آپدیت، شاهد رونمایی از کارت گرافیک جدید انویدیا نیز بودیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گیم استریم انویدیا، شباهت زیادی به سیستم Share Play کنسول پلی استیشن 4 دارد و در حال حاضر، استریم به یک پی سی دیگر، با 60 فریم و رزولوشن 720p انجام خواهد شد. انویدیا به کاربران پیشنهاد کرده که برای استفاده از گیم استریم، باید به سرعت دانلود 6 مگابایت بر ثانیه دسترسی داشته باشند.

برای استریم بازی روی پی سی های معمولی، کاربران به کارت گرافیک GTX 650 یا بالاتر نیاز دارند و کارت گرافیک های قابل پشتیبانی لپتاپ ها نیز به زودی اعلام خواهد شد. با توجه به گزارش Ars Technica، این قابلیت هم چنین از طریق پلاگینی در مرورگر کروم نیز قابل استفاده است.

ویژگی جدید، تنها با بازی هایی که از گیم استریم پشتیبانی کنند قابل استفاده است. اما تا الان، چند صد بازی برای استفاده از قابلیت جدید انویدیا تایید شده اند که از جمله ی آن ها می توان به بازی های جدیدی چون Batman Arkham Knight و Witcher 3: The Wild Hunt اشاره کرد. هم چنین در ماه آینده ی میلادی و پیش از عرضه ی نسخه ی رسمی، نسخه ی بتا و آزمایشی اشتراک گذاری GeForce Experience در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است که کارت گرافیک GTX 950 به صورت رسمی امروز عرضه خواهد شد و با گیم استریم انویدیا همخوانی کامل خواهد داشت. در زیر می توانید ویدئوی معرفی کارت جدید انویدیا را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mm98
    mm98 | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    خیلی وقته دنبال این قابلیتم .به نتیجه رسیدم ولی خیلی دردسر داره و سرعتش کمه.ایم میتونه خیل ی مفید باشه.

  • محـــــــــــــــــــــــــــــمّد
    محـــــــــــــــــــــــــــــمّد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    من موندم چرا هرکسی که آشنایی با تکنولوژی داره وظیفه ی خودش میدونه یه سایت باز کنه یا توی شبکه های تلوزیونی بجای بررسی منصفانه نظر شخصی خودش رو بده
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    برداشتن توی برنامه بروز کنسول های نسل هشت رو بررسی کردن..یا اصن چیزی از گیم نمیدونن یا این وسط چیزی بهشون میماسه
    نمونه اش:
    برداشته میگه دسته بازی ps4 خیلی قابلیت داره(مثه باتری لیتیومی و تاچ پد و اسپیکر و...) که دسته xbox نداره اما هیچکدوم از این قابلیت ها به کار نمیاد اما دسته xbox یه هدست داره که همین وجه تمایز و برتری دسته xbox هست

    • Leo Plus
      Leo Plus | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

      دسته Ps4 رو بروزتر معرفی کرد با ارگونومی خوب، دست Xbox رو زیباتر با ارگونومی عالی، ولی اسپیکر کنترلر واقعا به کار نمیاد چون هم صداش ضعیفه هم کیفیتش زیاد خوب نیست (در سطح اون حس و حال بازی)، بعد گفت تاچ پد داره که خوبه و بودنش واجب نیست ولی بهتر از نبودنشه (الان کنترلرXbox نداره یعنی رو هواست؟؟ ولی دمه سونی گرم که گذاشته کارو راحت کرده قیمتشم نبرده بالا) بعدشم جک هدفون کنترلر سونی 3.5 هست که شخص میتونه به دلخواه عوض کنه هدست رو که اینم یه نوع برتریه نسبت به رقیب
      انتقادت منصفانه نبود دوست عزیز، چیزی اگه واست سواله بگو صحبت میکنیم
      ادمین بردار این تأیید نظر رو
      پ.ن :توجه!!! این یک درخواست است نه تهدید :|

      • محـــــــــــــــــــــــــــــمّد
        محـــــــــــــــــــــــــــــمّد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

        ممنون از جوابت..اما این فقط یه گوشه از ناعادلانه نقد کردن کنسول ها بود

  • فقط دیجیاتو
    فقط دیجیاتو | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    به امید بازگشت به اوج انویدیا

مطالب پیشنهادی