ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن همراه اندرویدی بعدی شما اپلیکیشن های پیش فرض کمتری خواهد داشت

آیا تا به حال شده حتی فقط یک بار از اپلیکیشن های پیش فرضی مثل Google Play Games یا Google Newsstand استفاده کنید؟ احتمالا به زودی، تلفن های همراه اندرویدی دیگر چنین اپلیکیشن هایی را به صورت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

آیا تا به حال شده حتی فقط یک بار از اپلیکیشن های پیش فرضی مثل Google Play Games یا Google Newsstand استفاده کنید؟ احتمالا به زودی، تلفن های همراه اندرویدی دیگر چنین اپلیکیشن هایی را به صورت پیش فرض نخواهند داشت و کاربران اگر مایل باشند می توانند آن ها را از گوگل پلی دانلود کنند.

طبق قوانین و دستور کارهای جدیدی که توسط گوگل برای تولیدکنندگان تلفن های اندرویدی مشخص شده، تعداد اپلیکیشن های پیش فرض گوگل برای نصب روی تلفن های همراه کاهش یافته است و دیگر لازم نیست برخی اپلیکیشن هایی که نامی از آن ها برده شه را روی تلفن همراه نصب نمود.

گوگل مپز، گوگل پلاس، گوگل پلی موزیک و بسیاری از اپ های دیگر گوگل، به صورت اجباری روی هر تلفن همراه اندرویدی و در پارتیشن سیستم عامل نصب شده اند. به همین سبب فضای بسیاری را اشغال کرده اند و طبق قوانین گوگل، امکان پاک کردن آن ها هم وجود ندارد.

طبق قوانین جدید، 4 اپلیکیشن گوگل پلاس، Google Newsstand ،Google Play Games و Google Play Movies دیگر لازم نیست روی تلفن های همراه یا تبلت های اندرویدی جدید نصب باشند. اما اگر شما مایلید از سرویس های شان بهره ببرید، می توانید با مراجعه به گوگل پلی، نسبت به دانلودشان اقدام نمایید.

شاید اگر این تصمیم در مورد اپ های کم کاربرد دیگر هم اجرا می شد، کاربران آزادی عمل بیشتری داشتند. با این حال حذف گوگل پلاس از اپ های پیش فرض، نشان می دهد که تصمیم گوگل در جهت فراموش کردن این شبکه اجتماعی بسیار جدی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Reza
    Reza | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    ولیGoogle Play Games خیلی کاربردیه. چرا به صورت پیش فرض نصب نمیشه؟ پس بازی ها چطوری آنلاین ذخیره میشن و مالتی پلیر چی میشه؟ اچیومنت و جیزای دیگه چی؟؟؟؟

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۱ شهریور ۱۳۹۴

      آره موافقم. خود من اکثر بازی های که توی موبایلم دارم به گوگل پلی گیم متصل هستن. هرچند اینو هم باید بگم که قرار نیست که گوگل این نرم افزار رو کنار بذاره بلکه فقط روی گوشی ها به صورت پیش فرض نصب نخواهد بود.

  • علیرضا
    علیرضا | ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

    این مورد بسیار خوبیه که از ابتدا با نکسوس5 تجربش کردم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی