ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل وجود مشکل در دوربین برخی از آیفون های ۶ پلاس را پذیرفت

اپل دوربین تلفن های هوشمند آیفون ۶ پلاس (بررسی دیجیاتو) که دارای مشکل هستند را به رایگان تعویض خواهد کرد. این خبری است که سازنده پس از گزارش برخی کاربران، در مورد ثبت تصاویر تار توسط دوربین محصول ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

اپل دوربین تلفن های هوشمند آیفون ۶ پلاس (بررسی دیجیاتو) که دارای مشکل هستند را به رایگان تعویض خواهد کرد. این خبری است که سازنده پس از گزارش برخی کاربران، در مورد ثبت تصاویر تار توسط دوربین محصول یاد شده اعلام کرده است.

شرکت ساکن کوپرتینو اعلام کرده این مشکل شامل درصد کمی از دوربین های iSight استفاده شده آیفون های ۶ پلاس می شود که در بازه زمانی سپتامبر ۲۰۱۴ تا ژانویه ۲۰۱۵ (مصادف با شهریور تا بهمن ۹۳) به فروش رفته اند.

در صورتی که می خواهید بدانید تلفن هوشمند شما هم شامل این بازه می شود یا خیر می توانید به صفحه «برنامه تعویض دوربین های iSight آیفون ۶ پلاس» در سایت اپل رفته و پس از وارد کردن شماره سریال دستگاه خود، نتیجه را مشاهده کنید.

دستگاه های معیوب البته بطور کامل تعویض نشده و تنها بخش دوربین با نمونه سالم جایگزین خواهد شد، اپل همچنین از ارائه جزئیات بیشتر در مورد دلیل ایجاد مشکل خودداری و تنها به اعلام این موضوع بسنده کرده که وجود ایراد در عملکرد یکی از اجزای دوربین، باعث تار ثبت شدن عکس ها می گردد.

گفتنیست دوربین های iSight استفاده شده در آیفون ۶ پلاس پیشرفته ترین دوربینی به شمار می رود که سازنده تاکنون در محصولات خود استفاده کرده است. این تلفن هوشمند همچنین اولین محصول اپل است که دوربین آن به لرزشگیر اپتیکال مجهز است.

در پایان لازم به ذکر است کاربران تا ۳ سال از زمان خرید، می توانند نسبت به تعویض رایگان دوربین معیوب آیفون ۶ پلاس اقدام نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    واقع متاسفم براتون نظری که من درباره اپل گذاشتم رو توسایتتون نشون ندادین چون سامسونگ رو قبول دارین
    و خبراتون دیر پوشش داده میشه

  • sniper.393
    sniper.393 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    فرق اندروید و ای او اس همین جاست اندروید اگه یه خورده جرئت داشته باشی می تونی رام غیر رسمی هر ورژن که می خوای بریزی ولی اگه سخت افزار گوشی نکشه به شدت کند می شه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی