ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروزرسانی های ویندوز ۱۰ از این به بعد تنها در صورت مهم بودن حاوی توضیحات خواهند بود

مایکروسافت عزم خود را جزم کرده با عرضه ویندوز ۱۰ (بررسی دیجیاتو)، این محصول را به سرویسی تبدیل کند که کاربر آن را به شکل دائم بروزرسانی کرده و نیازی نباشد تا هر چند سال نسخه جدیدی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

مایکروسافت عزم خود را جزم کرده با عرضه ویندوز ۱۰ (بررسی دیجیاتو)، این محصول را به سرویسی تبدیل کند که کاربر آن را به شکل دائم بروزرسانی کرده و نیازی نباشد تا هر چند سال نسخه جدیدی از این سیستم عامل را تهیه کند.

شرکت ساکن ردموند برای این منظور تغییرات متفاوتی را در نظر گرفته که از جمله آنها می توان به اجباری بودن بروزرسانی برای کاربران خانگی اشاره کرد.

اما ظاهرا تغییرات پیشین برای سازنده کافی نبوده چرا که این شرکت تصمیم گرفته از این به بعد changelog های مفصل و جزئیات مربوط به هر روزرسانی را نیز به کاربران ارائه نکند، مگر اینکه آپدیت حاوی تغییرات عمده ای باشد.

این شرکت برای ویندوز ۱۰ تاکنون ۳ بروزرسانی با شماره های KB3081424، KB3081436 و KB3081438 و در تاریخ های ۱۴، ۲۱ و ۲۳ مرداد ارائه کرده که در همه آنها تنها به این توضیح بسنده شده: «این بروزرسانی حاوی بهبودهایی برای افزایش کارایی ویندوز ۱۰ است.»

یکی از سخنگویان مایکروسافت در این رابطه می گوید: «ما همانند گذشته به ارائه توضیحات درباره بیشتر بروزرسانی ها ادامه خواهیم داد، اما میزان جزئیات ارائه شده رابطه مستقیمی با اندازه تغییراتی دارد که هر آپدیت در سرویس های ویندوز ایجاد خواهد کرد.»

شاید بسیاری از کاربران عادی حتی متوجه این تغییر تازه نشوند، اما باید صبر کرد تا رویکرد کاربران حرفه ای در مقابل این تصمیم جدید مایکروسافت مشخص گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۶ شهریور ۱۳۹۴

    من ویندوز 10 اصله من 9 سالمه ولی خوب میتونم دستکاری کنم هتی از بابامم بهتر بلدم

  • RLET
    RLET | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    مایکروسافت خیلی باهوشه.
    به صورت پیشفرض ویندوزش یه سیستم عامل کنترل شده ی به تمام معناس و کاربر رو از هر کاری دور میکنه و نمیذاره کاربر دخالت کنه. و چون بعدش میشه غیرفعالشون کرد، خودش رو تبرئه میکنه. ولی؟؟؟ خوب هم میدونه که ۹۰ درصد مردم دنیا حتی نمیدونن این پیشفرض ها چی هستن. و چجوری غیرفعال میشن. و این میشه که میگم مایکروسافت خیل باهوشه. میفهمه چجوری وارد بشه تا سود ببره. میدونه کاربراش ساده‌ان. این چیزا رو نمیدونن. یا حتی براشون مهم نیست. واسه همین سوء استفاده میکنه. به همین سادگی. اگه میخوای ویندوزت بشه اون چیزی که میخوای، تقریبا باید همه چیزش رو خاموش کنی. و اکثرا این چیزا رو نمیدونن پس طعمه ی خوبی واسه مایکروسافت هستن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی