ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی از نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ منتشر شدند

تمام نشانه ها خبر از آن می دهند که موتورولا به زودی ساعت هوشمند دوم خود را معرفی و سپس روانه بازار خواهد کرد. اکنون نیز خبر می رسد که کارمندان این شرکت در حال ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۰

تمام نشانه ها خبر از آن می دهند که موتورولا به زودی ساعت هوشمند دوم خود را معرفی و سپس روانه بازار خواهد کرد. اکنون نیز خبر می رسد که کارمندان این شرکت در حال امتحان کردن محصول مورد نظر در دفتر شیکاگوی این کمپانی هستند و به تازگی برخی تصاویر نیز از همین کارمندان در حالی که نسل دوم موتو ۳۶۰ را به دست داشته اند، در حوالی دفتر مورد اشاره، به ثبت رسیده اند.

اگرچه ثبت کنندگان این تصاویر اذعان دارند که با افراد یاد شده گفتگو نکرده اند اما از جایی که این ساعت شباهت بسیاری به نمونه اولیه موتو ۳۶۰ دارد، چنین حدس زده می شود که با نسل دوم این ساعت رو به رو هستیم. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در میان ساعت های هوشمند اندرویدی، موتو ۳۶۰ سال گذشته یکی از برترین ها بود که توانست با استقبال مناسبی از سوی کاربران مواجه گردد و اکنون نیز نسل دوم آن نوید محصولی قدرتمند تر را می دهد.

در روزهای گذشته تصاویری از نسل دوم ساعت مورد نظر فاش شده که دیدیم باز هم بخش سیاه رنگ پایین نمایشگر، در نسل دوم نیز وجود دارد؛ بخشی که در نسل اول این ساعت نیز موجب شده بود تا برخی از کاربران به وجود چنین قسمتی انتقاد کنند. موتورولا اما در این بخش سنسورهای مختلفی را گنجانده و می توان گفت به علت گرد بودن نمایشگر، جای دیگری برای قرار دادن سنسورهای مورد نیاز موجود نیست. هر چند که در بررسی ها نیز اشاره شده بود که قسمت سیاه رنگ، آزار دهنده نیست و کاربر پس از چند روز به آن عادت خواهد کرد.

گفته می شود موتورولا امسال قصد دارد دو نمونه از ساعت مورد بحث را به کاربران معرفی نماید. نمونه اول ۳۸ میلی متری با باتری ۲۷۰ میلی آمپری و نمونه بزرگتر، ۴۲ میلی متری با باتری ۳۷۵ میلی آمپری. مدتی پیش نیز خبر رسیده بود که رزولوشن نمایشگر این محصول برابر با ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل خواهد بود. ذکر این نکته نیز لازم است که نمونه اول این ساعت دارای یک نمایشگر ۱.۵۶ اینچ با رزولوشن ۳۶۰ در ۲۹۰ پیکسل بود.

Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (6)-w600

Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (5)-w600Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (3)-w600 Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (4)-w600  Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (1)-w600 Leaked-images-of-the-Motorola-Moto-360-sequel-and-the-casing-for-the-timepiece (2)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Alecferaa
    Alecferaa | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    به تو می اندیشم ، کاش قیمتی زیر ۲۰۰ دلار تعیین کنه.

  • VahiD
    VahiD | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    موتو 360 در عین هوشمند بودن کلاسیک هم هست. به امید خدا مشکلات نسخه قبل رو در این محصول حل کنند. از جمله کیفیت صفحه نمایش

    • مهدی
      مهدی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

      به امید خدا؟

  • Ali
    Ali | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

    خوشگل تر از نسل قبله
    ولی هنوزم نتونستم با اسمارتواچ رابه برقرار کنم.هر کاری میکنم خوشم نمیاد ازشون.
    هیچ کدوم از اسمارتواچ ها به پختگی نرسیدن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی