ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Oppo R5s با امکاناتی بهتر از مدل R5 رونمایی شد

احتمالا تلفن هوشمند آپو R5 را به یاد دارید: موبایلی با ضخامت بدنه 4.85 میلیمتر که در حدود 10 ماه پیش رونمایی شد. حالا خبر رسیده که کمپانی سازنده این محصول، نسخه جدیدتری از آن را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

احتمالا تلفن هوشمند آپو R5 را به یاد دارید: موبایلی با ضخامت بدنه 4.85 میلیمتر که در حدود 10 ماه پیش رونمایی شد. حالا خبر رسیده که کمپانی سازنده این محصول، نسخه جدیدتری از آن را با نام Oppo R5s رونمایی کرده که با در نظر داشتن عملکرد ضعیف نسخه اولیه آن در برخی از بنچمارک ها، ضروری است امکانات بهتری در مقایسه با آن داشته باشد.

ضخامت مدل جدید برابر با مدل قبلی اش است و در نتیجه می توان آن را همچنان در زمره باریک ترین تلفن های هوشمند موجود در بازار قرار داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد امکانات این محصول بدانید.

ابعاد نمایشگر R5s نیز 5.2 اینچ عنوان گردیده که همچون نسخه اولیه رزلوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 424ppi دارد.

چیپست این دستگاه هم تغییری نکرده و همچنان از اسنپدراگون 615 برای تامین توان پردازشی آن بهره گرفته شده است که هشت هسته با سرعت کلاکی معادل 1.5 گیگاهرتز دارد و از یک پردازنده گرافیکی Adreno 405 بهره می برد.

ظرفیت رم این دستگاه از 2 به 3 گیگابایت ارتقاء یافته و حافظه داخلی آن نیز به دو برابر میزان قبلش یعنی 32 گیگابایت رسیده. گفتنی است که شرکت سازنده این محصول همچنان نیاز به استفاده از درگاه میکرو اس دی در آن را احساس نکرده و در نتیجه امکان افزایش حافظه موبایل R5s باز هم فراهم نیست.

دوربین های دستگاه نیز تغییری  نکرده اند؛ یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با حسگر IMX214 سونی و گشودگی دهانه لنز f/2.0 برای آن در نظر گرفته شده و دوربین جلویی اش نیز 5 مگاپیکسلی است و گشودگی دهانه لنزی برابر با  f/2.0 دارد.

شرکت سازنده این محصول برای حفظ ضخامت دستگاه و جلوگیری از افزایش آن یک باتری 2000 میلی آمپر ساعتی را در آن جای داده که به خاطر بهره گیری از تکنولوژی شارژ سریع در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ می شود و از این طریق تاحدودی ظرفیت پایین آن را جبران نموده.

نسخه 4.4.4 اندروید نیز از قبل روی دستگاه بارگذاری شده که در کنار رابط کاربری ColorOS 2.0 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و علاوه بر این، موبایل مورد بحث از استاندارد ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند.

این محصول که در وبسایت اروپایی آپو رویت گردیده قیمتی در حدود 226 دلار دارد و آنطور که در این سایت ذکر شده به زودی در قالب رنگ خاکستری وارد بازار می شود.

The-4.85mm-thin-Oppo-R5s-is-coming-soon (2)

The-4.85mm-thin-Oppo-R5s-is-coming-soon (1) - Copy

The-4.85mm-thin-Oppo-R5s-is-coming-soon - Copy

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • poker face
    poker face | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    این کپی از پی8 عه و پی 8 کپی از زد3و آیفون 6 کلن این همه گوشیه خوب رو در خودش جا داده :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی