ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایجاد تغییرات نرم افزاری عمده در اندروید برای موبایل «ونیز» از سوی بلک بری

در ماه های اخیر، شایعه توسعه یک موبایل اندرویدی از سوی بلک بری بسیار خبر ساز بوده است چرا که اهالی دنیای تکنولوژی در انتظار خبر مرگ این سازنده بوده اند اما این شرکت اکنون تلاش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۰

در ماه های اخیر، شایعه توسعه یک موبایل اندرویدی از سوی بلک بری بسیار خبر ساز بوده است چرا که اهالی دنیای تکنولوژی در انتظار خبر مرگ این سازنده بوده اند اما این شرکت اکنون تلاش می کند تا با آخرین راهکارها، به گود رقابت بازگردد.

موبایل اندرویدی که از سوی شرکت کانادایی در حال توسعه است، ونیز نام دارد و پیشتر برایتان گفته ایم که تلفن همراهی کشویی خواهد بود. زمانی که آن را باز کنید، با یک کیبورد فیزیکی برخورد خواهید کرد که البته در زمان بسته بودن تلفن همراه نیز، قادر هستید از کیبورد مجازی آن بهره گیرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون Evan Blass که با حساب کاربری evleaks@ در توییتر فعالیت می کند و به افشای مشخصات تلفن های هوشمند پیش از معرفی رسمی آنها می پردازد، یک ویدیوی جدید را منتشر نموده که در آن می توانید دو موبایل را مشاهده نمایید.

از طرفی این احتمال وجود دارد که بلک بری بخواهد دو نمونه از ونیز را معرفی نماید و از سوی دیگر نیز برخی معتقد هستند که موبایل دوم، یکی از محصولات دیگر این شرکت با پلتفرم خود بلک بریست.

Blass اما خبرهای دیگری هم دارد. وی اشاره می کند که آنچه در بلک بری ونیز خواهیم دید، به هیچ عنوان به اندروید خالص نزدیک نبوده و شرکت کانادایی به شکل بسیار سنگینی، ظاهر اندروید را دستکاری کرده است.

Screen Shot 2015-08-22 at 12.49.09 PM-w600

در حال حاضر به نظر می رسد که شرکت مورد بحث تصمیم دارد تا سرویس های خود نظیر نوت ها، تقویم، مخاطبین را به اندروید آورده و آنها را جایگزین نمونه ای که از سوی گوگل ارائه می گردد نماید.. از طرفی، اذعان گشته که فروشگاه پلی همچنان در اختیار کاربران این تلفن همراه قرار خواهد داشت. بر همین اساس، زیاد جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید لانچرهای محبوب خود را روی ونیز نصب کنید.

در حال حاضر گفته می شود که بلک بری تا پیش از پایان یافتن سال جاری، موبایل مورد اشاره را معرفی کرده و سپس به بازار خواهد فرستاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • امید
    امید | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    سلام
    دیجی لطفا برای نظر دادن اجبار به ثبت نام باشه بهتره.
    هر چند خودم الان با حساب نیومدم

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    خدا کنه رابط کاربری موبایل های اندرویدیش شبیه سیستم عامل خودش باشه چون من واقعا یکی از چیزهایی رو که توی سیستم عامل بلک بری دوست دارم و تحسینش میکنم همین رابط کاربری جالب و جذابشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی