ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازگشت نقطه خور؛ معرفی بازی PAC-MAN 256

آماده اید تا یکی از محبوب ترین بازی های دوران را در شکل و شمایلی جدید تجربه کنید؟ PAC-MAN 256 همان نقطه خور نوستالژیک دوران کودکی ماست که حالا با ترکیب گیم پلی کلاسیک سری پک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

آماده اید تا یکی از محبوب ترین بازی های دوران را در شکل و شمایلی جدید تجربه کنید؟

PAC-MAN 256 همان نقطه خور نوستالژیک دوران کودکی ماست که حالا با ترکیب گیم پلی کلاسیک سری پک من با رانرهای بی پایان، آمده تا ثابت کند که هیچ وقت شاهکارهای کلاسیک، تکراری و خسته کننده نخواهند شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

پک من از آن بازی هایی نیست که برای مشغول شدن به آن نیاز به بهانه داشته باشید. مثل همیشه، ورود به بازی آسان است و دل کندن سخت و دشوار. گیم پلی در پک من 256، به سنت های این سری وفادار بوده و با اضافه شدن المان های جدید، جذاب تر و درگیرکننده تر از همیشه شده.

نقشه ها در پک من 256 دیگر نقشه های بسته و چهارگوش نیستند، بلکه با نقشه ای باز و رو به جلو درست همانند بازی های رانر مواجهید و درگیر یک گریز بدون توقف هستید. اما نقطه خور محبوب ما به غیر از ارواح، از چه چیز دیگری می تواند فرار کند؟

Pac Man 256 Two

The Glitch بزرگترین عامل تهدید شما در پک من جدید است؛ یک باگ نرم افزاری وحشتناک که به شکل سیلی از اعداد و حروف به هم ریخته نمایان شده و هر چیزی را در سر راه خود می بلعد. بنابراین در پک من 256 هم باید از دست گلیچ فرار کنید و هم مراقب ارواح سرگردان باشید.

به غیر از این دشمن تازه وارد که بازی را به شدت هیجان انگیز کرده،‌ یک سری قدرت های جدید مثل شلیک لیزر و ایجاد طوفان به قابلیت های آقای نقطه خور اضافه شده اند تا در بحبوحه فرار از دشمن بزرگ، بتوانید دشمنان کوچکتر را به کمک آنها آسان تر از سر راهتان کنار بزنید.

با وجود این که کنترل پک من با دکمه های لمسی کار چندان مشکلی نیست، طراحان استودیوی نامکو باندای امکان اتصال کنترلر خارجی را هم از طریق کابل OTG برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید لذتی دوچندان از بازی ببرید.

توصیه می کنیم به هیچ وجه این پک من با سبک و سیاق جدیدش را از دست ندهید، شاید تا انتشار نسخه بعدی با نوآوری های بیشتر مدت زمان زیادی باقی مانده باشد.

PAC-MAN 256 - Endless Maze

PAC-MAN 256 - Endless Maze

سازنده: BANDAI NAMCO قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 103 / 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عبدالجبار
    عبدالجبار | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام علیکم
    مگه ندونستید دانلودش توکشورمون مجاز نیست؟

مطالب پیشنهادی