ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جایزه ای 1 میلیون دلاری برای برندگان تورنومنت Splatoon در نظر گرفته شده است

Splatoon جدیدترین و تازه ترین عنوان انحصاری نینتندو برای کنسول Wii U است که مسابقات آن به صورت کاملا آنلاین انجام می شود. کاراکترهای بازی که ترکیبی از انسان ها و ماهی های مرکب (اسکوئیدها) ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

Splatoon جدیدترین و تازه ترین عنوان انحصاری نینتندو برای کنسول Wii U است که مسابقات آن به صورت کاملا آنلاین انجام می شود. کاراکترهای بازی که ترکیبی از انسان ها و ماهی های مرکب (اسکوئیدها) هستند، در دو تیم روبروی یکدیگر قرار می گیرند و با اسلحه های رنگی که در اختیار دارند، دوست و دشمن و زمین و زمان را هدف می گیرند.

مادهای مختلف این بازی، هدف های متنوعی برای پیروزی تعیین می کند. گاهی اوقات مهم است که بیشترین مساحت از یک نقشه را به رنگ تیم خودتان در آورید و گاهی هم لازم است رقبای بیشتری را از بین ببرید. موفقیت این بازی به قدری بود که تنها در عرض چند ماه و تا پایان ژوئن، فروش بازی به 1.62 میلیون نسخه رسید.

اما پیش از این هم برای شما از بزرگی مسابقات بازی های ویدیویی و جوایز آن ها گفته ایم. از جایزه 18 میلیون دلاری مسابقات Dota 2 گرفته تا مسابقات کانتر استرایک و League of Legends. این بار نوبت به ژاپنی ها رسیده تا با رقم 1 میلیون دلاری تعیین شده برای مسابقات Splatoon، چشم ها را خیره کنند.

مالکین برندهای مشهور ژاپنی Famitsu و Nicovide که دو رسانه چاپی و آنلاین در حوزه بازی های ویدیویی هستند اسپانسر مسابقات جدیدی برای Splatoon شده اند. برندگان این مسابقات مجموع جایزه 1 میلیون دلاری را با یکدیگر تقسیم می کنند.

1 میلیون دلار رقمی قابل توجه برای مسابقات یک بازی ویدیویی تازه از راه رسیده است و یک امتیاز بزرگ برای نینتندو به حساب می آید که بازی Splatoon تا این حد توسط بازیکنان حرفه ای، جدی گرفته می شود. مسابقات ماه آینده آغاز می گردد و تا آخر ژانویه سال آینده ادامه پیدا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Max
    Max | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    چطوری باید تو این مسابقات شرکت کرد اینم بگید و چندتا بازی که تو ایران جایزه دارن معرفی کنید این چه وضعیه

مطالب پیشنهادی