ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاهی نزدیک به ZUK Z1؛ موبایلی چینی که قرار است راهی بازارهای جهانی شود

همانطوری که قبلاً در دیجیاتو نیز نوشتیم ZUK استارتاپی محسوب می شود مورد حمایت کمپانی لنوو که در عرصه ی تولید تلفن های هوشمند فعالیت دارد. استارتاپ مذکور هفته پیش به صورت رسمی اولین دستاورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

همانطوری که قبلاً در دیجیاتو نیز نوشتیم ZUK استارتاپی محسوب می شود مورد حمایت کمپانی لنوو که در عرصه ی تولید تلفن های هوشمند فعالیت دارد. استارتاپ مذکور هفته پیش به صورت رسمی اولین دستاورد خود، یعنی موبایل ZUK Z1 را رونمایی کرد و حالا نیز اعلام نموده که بنا دارد نسخه ای از همین اسمارت فون را با Cyanogen OS 12.1 که بر مبنای اندروید ۵.۱.۱ توسعه یافته راهی بازارهای جهانی کند.

گفتنیست که نمونه تولید شده برای بازار چین از اندروید ۵.۱.۱ به همراه رابط کاربری اختصاصی ZUK ZUI بهره می برد و تنها تفاوت دو محصول برند مورد بحث در نرم افزار و سیستم عامل شان خلاصه می گردد.

ZUK Z1 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده، به چیپست چهار هسته ای و ۲.۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱ مجهز شده و ۳ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی، درگاه USB-C، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE‌ نیز از سایر مشخصه های اش هستند.

دیوایس مورد اشاره در بالا در دو رنگ خاکستری و سفید به دست کاربران خواهد رسید و بناست تا از ماه سپتامبر و با قیمتی ۲۹۹ دلاری اولین حضورش در اروپا، آمریکا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه را تجربه کند.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری که نگاه نزدیکی به ZUK Z1 با Cyanogen OS 12.1 دارند را مشاهده نمایید.

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_1

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_4

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_5

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_6

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_11

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_12

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_13

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_14

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_15

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_16

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_17

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_18

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_19

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_20

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_21

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_22

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_23

AH-ZUK-Z1-Cyanogen-version_24

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • alireza norouzi
    alireza norouzi | ۳ دی ۱۳۹۵

    من رنگ مشکی اینو دارم، دوربین پشتش نا امید کنندس، صفحه نمایشش هم کیفیتی که انتظارش رو دارید نداره، وزنش یکم زیاده و هدفون داخل کارتونش نیس، اینا عیب هاش بود ولی خوبی هاش خیلی بیشتره. سخت افزار قوی ای داره و توی هیچ بازی کم نمیاره، حسگر اثر انگشتش ۳۶۰ درجه کار میکنه، کیفیت صدای عالی ای داره، درگاهش usb c هست که بالاترین سرعت رو داره، باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت هست که واقعا خوبه، رام سیانوژن مود هم روش هست که عالی کرده روی گوشی و با آپدیت های هفتگیش تمام نیاز های کاربر رو برطرف میکنه و هر تمی که بخاید روش نصب میشه. البته کاور و گلس این گوشی خیلی سخت تو ایران پیدا میشه، باید سفارش بدین تا براتون بزنن. در کل گوشی خوب و خوش دستیه ولی اگه زیاد عکس میگیرید با گوشی، پیشنهادش نمیکنم. ولی اگه سخت افزار براتون مهمه، گوشی خوبیه. در ضمن فقط ۵۵ گیگ در دسترس کاربر هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی