ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

یادگیری 24 زبان زنده دنیا با اپلیکیشن Learn Languages: Rosetta Stone

این روزها یادگیری زبان های خارجی به مدد بی شمار وسائل کمک آموزشی موجود، یکی از آسان ترین و کم خرج ترین کارهاست. در میان این ابزارهای آموزش زبان، حتما قبول دارید که اپلیکیشن های موبایل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

این روزها یادگیری زبان های خارجی به مدد بی شمار وسائل کمک آموزشی موجود، یکی از آسان ترین و کم خرج ترین کارهاست. در میان این ابزارهای آموزش زبان، حتما قبول دارید که اپلیکیشن های موبایل از موثرترین آنها هستند؛ محصولات نرم افزاری غالبا رایگان که چندی پیش نمونه های موفقی از آنها را برایتان معرفی نمودیم.

کمپانی آمریکایی رزتا استون یکی از فعالان مشهور در زمینه ارائه محصولات آموزش زبان در دنیاست که عمده شهرتش را مدیون اپلیکیشن Learn Languages خود بوده؛ اپلیکیشنی که با استفاده از زبان مادری، تلاش می کند تا زبان دومی را به شما آموزش دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

متخصصین زبان شناسی شرکت رزتا استون، بهترین شیوه آموزش زبان را Language Immersion می دانند؛ بدین معنی که برای یادگیری زبان دوم، برخی مفاهیم علمی،‌ آداب اجتماعی یا شاخه های درسی را در همین زبان فرا بگیرید. در این صورت به بهانه یادگیری این مفاهیم،‌ انگیزه لازم برای یادگیری زبان جدید در شما ایجاد خواهد شد.

screen640x640 (3)

روش Immersion برای یادگیری زبان حقیقتا روش دشواری است، اما به خاطر اجبار وارده به زبان آموز برای یادگیری این مفاهیم، موجب پیشرفت سریع او خواهد شد.

البته  کارشناسان شرکت رزتا استون، با تاکتیک های مختلفی همچون تأکید بر آموزش شنیداری و تصویری، تا حد زیادی فراگیری زبان به این روش را برای کاربر آسان کرده اند.

24 زبان زنده دنیا، شامل انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و حتی فارسی را می توان در Learn Languages به صورت مرحله به مرحله فرا گرفت.

screen640x640 (4)

دوره های آموزشی هر زبان را به صورت درس به درس طی خواهید کرد، و هر درس از بخش های مختلفی همچون نکات مقدماتی، تلفظ، دستور زبان، خواندن، نوشتن، گوش دادن، صحبت کردن و یادگیری واژگان جدید تشکیل شده. بنابراین با ورود به اپلیکیشن، از یک پروسه آموزشی حرفه ای و تمام عیار بهره مند می شوید.

درس های اولیه با آموزش کلمات ساده آغاز می شوند و به تدریج، وارد مباحث گرامری، صحبت کردن و نوشتن خواهید شد. همانطور که گفتیم، در این اپلیکیشن تأکید زیادی بر آموزش صوتی و تصویری شده و بسیاری از مفاهیم را می توانید با دیدن عکس ها و به خاطر سپاری آواها به سادگی فرا بگیرید.

screen640x640 (2)

البته اپلیکیشن در پایان هر درس برای سنجش میزان یادگیری، از شما یک کوئیز کوچک هم می گیرد. در نسخه رایگان رزتا استون، تنها می توان یک درس از هر زبان را فرا گرفت و برای آزاد شدن دوره های بعدی، می بایست از طریق پرداخت درون برنامه ای دوره های کامل برای هر زبان را خریداری کنید.

ضمنا تمامی این دوره ها به صورت آنلاین بوده و برای شرکت در آنها می بایست به اینترنت متصل باشید. جالب است بدانید که قیمت بعضی از این دوره ها به دویست دلار هم می رسد.

اپلیکیشن آموزش زبان رزتا استون بدون شک یکی از برترین ابزارهای آموزش زبان در اسمارت فون هاست.توصیه می کنیم یک بار در دوره های رایگان آموزش زبان آن شرکت کنید؛ هیچ بعید نیست که با دیدن پیشرفت خود، مشتاق به خرید نسخه کامل اپلیکیشن بشوید.

Learn Languages: Rosetta Stone

Learn Languages: Rosetta Stone

سازنده: .Rosetta Stone, Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 75.8 / 25.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • سالی
    سالی | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    عالیه ازش استفاده میکنم حرف نداره

  • sorush33
    sorush33 | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    سپاس

  • Farshid_6378
    Farshid_6378 | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    :
    "و حتی فارسی را می توان در Learn Languages به صورت مرحله به مرحله فرا گرفت."

    یعنی چی؟

  • غلامرضا
    غلامرضا | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    با سلام دوستان ویندورزفونی خودم با دانلود نرم افزارduolinge learn languages for freeاز استور مایکروسافت اموزش زبان مورد نظر خود را دریافت وفرابگیرند ، بازم جناب بیگزاده عزیز ویندوزفونیها را فراموش کرد.

  • Mehran
    Mehran | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    من که چند ماهیه دارم روی ایفون انگلیسی با تلفظ امریکایی با این برنامه یاد میگیرم نحوه هک برنامه واسه ایفون هم موجوده خیلی برنامه مفیدیه اولش میگی داره موضوعات ساده ای اموزش میده اما بعد 4 ماه خیلی پیچیده میشه و جالبه با وجود پیچیدگی اینقدر خوب یاد گرفتی میتونی دو خط انگلیسی حرف بزنی تا هر مرحله بهت امتیاز بده

    • arash
      arash | ۲ شهریور ۱۳۹۴

      ميشه نحوه هك برنامه براي ايفون رو توضيح بدين يا لينكشو بزاري داداش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی