ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از BAAS

همراه اول امروز طی مراسمی قصد دارد با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، از سرویسی جدید به نام Backend as a Service یا به اختصار Baas رونمایی به عمل آورد. در این روش و طی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۵

همراه اول امروز طی مراسمی قصد دارد با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، از سرویسی جدید به نام Backend as a Service یا به اختصار Baas رونمایی به عمل آورد.

در این روش و طی چنین خدماتی برنامه نویسان و شرکت های طراحی و تولید برنامه های کاربردی، دیگر نیاز نیست که وقت و هزینه خود را صرف طراحی و نگهداری برنامه های سمت سرور کنند؛ به عبارت دیگر، موضوع اصلی BaaS حذف کردن پیچیدگی های راه اندازی و مدیریت زیرساخت و پس از آن در دسترس قرار دادن منابعی است که توسعه دهندگان نرم افزارهای موبایلی دقیقا به آن ها نیاز دارند.

گفتنیست از طریق BaaS برنامه نویسان قادر می شوند برنامه های خود را به قابلیت هایی همچون پردازش ابری ،ذخیره سازی اطلاعات در فضای ابری و بسیاری از نیازهایی که ملزم برنامه نویسی سمت سرور است مجهز کنند و در عین حال خدمات متدوال دیگری مانند User Management، Push Notification، Social Networking Integration ، Content Pool، Streaming به آنها ارائه خواهد شد.

مراسم رونمایی از دستاورد یاد شده امروز در تهران و در سالن همایش مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار می شود، تیم دیجیاتو نیز در این مراسم حاضر بوده و بنا دارد آن را در قالب وبلاگ نویسی زنده پوشش دهد.

از شما دعوت به عمل می آوریم با مراجعه به لینک زیر با ما همراه باشید.

http://live.digiato.com/baas

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • nooria
    nooria | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    چی هست این؟؟
    من که توضیحات رو خوندم چیزی متوجه نشدم!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی