ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین نشانه ها از حضور هولولنز در اپ استور مایکروسافت نمایان شد

پیش از این بارها برای شما از هولولنز، تکنولوژی واقعیت دیجیتالی و خصوصا تکنولوژی واقعیت افزوده گفته ایم. هدست مایکروسافت، هولوگرام هایی را در جهان اطراف ما پدید می آورد که قابل تعامل هستند. هنوز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

پیش از این بارها برای شما از هولولنز، تکنولوژی واقعیت دیجیتالی و خصوصا تکنولوژی واقعیت افزوده گفته ایم. هدست مایکروسافت، هولوگرام هایی را در جهان اطراف ما پدید می آورد که قابل تعامل هستند. هنوز نمی دانیم که این پروژه جاه طلبانه مایکروسافت چه زمانی به صورت محدود و چه تاریخی به صورت رسمی برای استفاده عمومی منتشر می شود اما اخیرا اولین اپ مخصوص این هدست در اپ استور مایکروسافت رویت شده.

این اپ که Microsoft IT Showcase نام دارد، همانطور که از نامش پیداست، یک برنامه کاربری مخصوص نمایش قابلیت ها و ساختارهای موجود است اما بحث اصلی، اپ مذکور نیست. آنچه توجه ما را به خودش جلب کرده، قسمت مخصوصی است که برای هولولنز در نظر گرفته شده.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، علاوه بر پی سی، موبایل و سرفیس، حالا تگ هولولنز هم دیده می شود. در واقع با این حرکت، گشت و گذار در اپ استور برای کسانی که می خواهند فقط اپ های واقعیت افزوده پیدا کنند آسان تر می شود.

مایکروسافت پیش از این گفته بود که تمام اپ های مدرن قرار است بسیار راحت و آسوده روی هولولنز اجرا شوند اما تا به اکنون، اغلب اپ های مایکروسافت تا به الان پشتیبانی از هولولنز را به صورت رسمی دریافت نکرده اند. این مسئله قطعا شروع یک جریان جدید در اپ استور مایکروسافت خواهد بود و در آینده ای نزدیک احتمالا برخورد بیشتری با آن خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • xoder
    xoder | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    میبینم که سایت دیجیاتو هم داون میشه :( سو هاریبل !

مطالب پیشنهادی