ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هوآوی Mate S مجهز به تکنولوژی فورس تاچ در لیست یک فروشگاه آنلاین قرار گرفت

در سال جاری اپل به فناوری فورس تاچ علاقه مند گشته و اکنون نیز ادعا می شود که قصد دارد همین تکنولوژی را به نمایشگر آیفون 6S بیاورد. اما پیش از اینکه اپل خبر رسمی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در سال جاری اپل به فناوری فورس تاچ علاقه مند گشته و اکنون نیز ادعا می شود که قصد دارد همین تکنولوژی را به نمایشگر آیفون 6S بیاورد. اما پیش از اینکه اپل خبر رسمی این موضوع را اعلام کند (اتفاقی که مشخصا طی برگزاری رویداد آیفون رخ خواهد داد) شایعاتی شنیدیم مبنی بر استفاده هوآوی از نوعی تکنولوژی که مشابه با فورس تاچ بوده و به کاربر اجازه می دهد تا با وارد کردن نیروی بیشتر به نمایشگر، منوهای دیگری را مشاهده کند.

نام این موبایل از هوآوی، Mate S بود و اکنون یک فروشگاه آنلاین به نام Oppomart، همین تلفن همراه را در لیست محصولات خود قرار داده است. بر اساس آنچه در وب سایت این فروشگاه مشاهده شده، موبایل جدید شرکت چینی قیمتی معادل ۵۹۹ دلار دارد و از نمایشگری ۵.۷ اینچ به همراه رزولوشن تمام اچ دی برخوردار است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جالب اینکه Mate S هنوز هم از فروشگاه مذکور حذف نشده و در لیست توضیحات آن نیز می توانید اشاره به وجود فناوری فورس تاچ را مشاهده کنید.

Screen Shot 2015-08-24 at 9.57.02 AM-w600 Screen Shot 2015-08-24 at 9.56.51 AM-w600

بر اساس مشخصاتی که در فروشگاه یاد شده آمده اند، چیپست Mate S ساخته خود هوآوی با کد Kirin 935 خواهد بود. چیپستی که در برگیرنده یک پردازنده ۸ هسته ای، پردازنده گرافیکی Mali-T628 و همچنین سه گیگابایت رم LPDDR4 و یک چیپ حافظه ۶۴ گیگابایتی است که البته کاربر می تواند برای اضافه کردن حافظه، از کارت های جانبی نیز بهره گیرد.

دوربین های این موبایل نیز ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی هستند و هوآوی یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری را برای تلفن همراه جدید خود در نظر گرفته. سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های مخابراتی و اندروید ۵.۱ علاوه بر ضخامت ۷.۹ میلی متری و وزن ۱۸۵ گرمی نیز از سایر مشخصات تلفن همراه مورد بحث هستند.

باید دید در ادامه کدام شرکت اولین موبایل مجهز به فناوری فورس تاچ را به کاربران عرضه خواهد کرد. در حال حاضر گمانه زنی می شود که اپل در تاریخ نهم سپتامبر از آیفون های جدید خود پرده برداری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • امین
    امین | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    به خدا قسم تا یک ساله دیگه هوآوی برند اول جهان خواهند بود و برند هایی مثل سامسونگ و اپل باید پیش هوآوی درس یاد بگیرن تا یک ساله دیگه خواهید دید کی پرچمش بالاست

  • تقی
    تقی | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    ی مشت بچه الکی حرف میزنن و تعصب الکی ودشمنی الکی..عالم و ادم میدونن ک هواوی ی شرکت نوپاست و نسبت ب سابقش تو صنعت گوشی بازار رو تو دستش داره.برید الکی پول برند بدین.مدپرستا.مثلا دستتون بگیرید ک بگید اپل خوبه.برید بازار و فروش اپل و هواوی رو مقایسه کنید.هواوی پرجمت بالاست برو جلو ک سلطان صنعت گوشی هستی

  • آروین
    آروین | ۲ شهریور ۱۳۹۴

    من خودم طرفدار هیکس نیستم ولی این هواوی چرا انقدر ضایع بازی در میاره آخه حداقل اون s رو نمیزاشتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی