ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

راهی به سوی پیروزی؛ معرفی بازی ایرانی “عبور از گذرگاه”

تیم مستقل شیوا پرداز کرمان پس از تجربه موفق روباه و کلاغ مکار، در رویه ای متفاوت این بار به سراغ سوژه دفاع مقدس رفته و یک رانر رکوردی با جزئیات گرافیکی بالا تولید نموده است. در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

تیم مستقل شیوا پرداز کرمان پس از تجربه موفق روباه و کلاغ مکار، در رویه ای متفاوت این بار به سراغ سوژه دفاع مقدس رفته و یک رانر رکوردی با جزئیات گرافیکی بالا تولید نموده است.

در "عبور از گذرگاه" شما باید در نقش رزمنده ای پشت فرمان یک جیپ،‌ تا می توانید از خطرات جاده ای که تا خط مقدم پیش روی شماست جان سالم به در ببرید تا بالاترین رکورد را از آن خود کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بیشترین تمرکز تیم شیوا پرداز در پروسه ساخت بازی، روی جزئیات گرافیکی بوده و تیم سازنده از این موضوع به عنوان وجه تمایز عبور از گذرگاه با سایر بازی های ایرانی یاد می کند.

این ادعا پر بی راه نیست چرا که در عبور از گذرگاه شاهد گرافیکی پرجزئیات، انیمیشن هایی روان و نرم و فیزیکی قابل قبول برای یک بازی موبایل هستیم. محیط بازی، افکت های گرد و خاک، انفجار و دشمنان در جاده با جزئیات مناسبی طراحی شده اند و رندرینگ تقریبا بی عیب و نقصی از آنها را شاهد خواهید بود.

2

همانطور که گفتیم، در عبور از گذرگاه به عنوان یک رانر رکوردی، کار شما جاخالی دادن است و هر چقدر با این کار مدت زمان بیشتری زنده بمانید، امتیازتان هم در جدول رده بندی بازی بالاتر خواهد بود.

خوشبختانه به مدد کنترل خوب بازی، که هم به صورت لمسی و هم با سنسور ژیروسکوپ امکانش فراهم شده، تجربه لذت بخش و آسانی از جاخالی دادن در مقابل خمپاره ها، تیربارها و تانک و هلیکوپترهای دشمنان دارید. اما همین آسانی، بازی را کمی برای بازیباز کسل کننده کرده.

اولا دشمنان پس از مدتی تکراری و قابل پیش بینی می شوند و بر خلاف دیگر عناوین رانر، با پیش روی به جلو شاهد بالا رفتن درجه سختی نیستید. ضمن این که یکی از عوامل ایجاد کننده انگیزه در بازی های رانر، آیتم هایی است که با جمع آوری سکه و امثال آن آزاد می شوند.

3

در عبور از گذرگاه هیچ آیتم آزادشدنی را نخواهید دید؛ نه ماشین جدیدی در کار است و نه آیتم های قدرتی. تمرکز بیش از حد توسعه دهنده بر جزئیات گرافیکی، به تجربه گیم پلی و جنبه سرگرمی بازی لطمه زده و تا حدی از جذابیت آن کاسته است.

عبور از گذرگاه با قیمت 980 تومان از طریق کافه بازار قابل خریداری است. اگرچه پرداخت هزینه برای دانلود بازی غیر منطقی نیست، اما شاید بهتر بود که توسعه دهنده بازی را به طور رایگان عرضه می کرد و از طریق پرداخت های درون برنامه ای (مثل آیتم های آزادشدنی)، هم تنوع بیشتری به بازی می داد و هم هزینه های ساخت آن را جبران می نمود.

با این وجود، تلاش تیم شیوا پرداز برای ارائه این بازی سه بعدی با سوژه ای کمتر کار شده ستودنی است و حقیقتا از گرافیک و کنترل خوب و استانداردش می توان لذت برد. عبور از گذرگاه را می توانید در گجت های اندرویدی خود تجربه کنید.

عبور از گذرگاه

عبور از گذرگاه

سازنده: شیوا پرداز کرمان قیمت: 980 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • @mehran@
    @mehran@ | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    از تاریخ سه هزار ساله ایران چسبیدن به 8 سال جنگ

    هنوز جای گلوله رو درو دیوار خونه ها تو خرمشهر

    هستش،خرمشهر کردن موزه جنگ انگار نه انگار که انسانی هم در شهر زندگی میکنه هنگامی که وارد شهرش میشی اولین چیزی که بو میکنی بوی گند زباله و آب گندیده هستش.
    هیروشیما بمب اتم زدن ببینید چی ساختن.
    ما از خرمشهر موزه جنگ ساختیم.

    • محمد
      محمد | ۴ شهریور ۱۳۹۴

      تاریخ ایران ۷هزار ساله نه ۳هزار سال

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی