ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ و Asus تلفن هایی با بیشترین سرعت شارژ را می سازند

دورانی را می گذرانیم که اگر بخواهیم بگوییم تنها یک چیز بدون پیشرفت مانده، آن هم باتری تلفن های همراه است. نمایشگرها روز به روز بهتر می شوند، پردازنده ها توان بالاتری پیدا می کنند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

دورانی را می گذرانیم که اگر بخواهیم بگوییم تنها یک چیز بدون پیشرفت مانده، آن هم باتری تلفن های همراه است. نمایشگرها روز به روز بهتر می شوند، پردازنده ها توان بالاتری پیدا می کنند و طراحان، ظریف ترین و زیباترین محصولات را زنده می کنند اما باتری ها همچنان با سرعتی لاکپشتی پیشرفت دارند.

به همین علت چندین فاکتور در خرید تلفن همراه اهمیت دارد. میزان شارژی که یک تلفن نگه می دارد، مدت زمانی که طول می کشد تا آن مقدار مصرف شود و در آخر، مدت زمانی که طول می کشد تا همان تلفن دوباره کاملا شارژ شود.

اخیرا، وبسایت Tom's Guide با انجام آزمایشی کامل روی تلفن های همراه امروزی، مورد آخر را بررسی نموده تا ببیند چه تلفن هایی در شارژ شدن بیشترین سرعت را دارند. مجموعا، Zenfone 2 از Asus می تواند در 15 دقیقه، 32 درصد شارژ شود اما گلکسی اس 6 سامسونگ اگرچه به طور کلی سرعت شارژ بیشتری دارد اما برای 100 درصد شدن، نیاز به 82 دقیقه زمان است.

تکنولوژی مورد استفاده در تلفن اهمیت بسیاری دارد اما سایز باتری هم مورد بعدی است. گلکسی اس 6 به خاطر باتری 2550 میلی آمپری خود، تقریبا برنده میدان است، چرا که Zenfone یا G4 با باتری های بیش از 3 هزار میلی آمپری خود، فضای بیشتری را هم در اختیار قرار می دهند. اگر اس 6 داشته باشید، احتمالا اولین نفری خواهید بود که تلفن تان را از شارژ خارج می کنید و البته احتمالا اولین نفری هم خواهید بود که دوباره آن را به برق متصل می نمایید.

نداشتن تکنولوژی شارژ سریع دردسرهایی برای کاربران آیفون 6 و حتی وان پلاس 2 در بر دارد. نسبت به تلفن های دیگر، 73 دقیقه بیشتر طول می کشد تا تمام مخزن تلفن تان دوباره پر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • shark
    shark | ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

    با اومدن باتری های الومینیوم لیتی دیگه به این شارژرا نیازی نیست فقط گوشی هایی رو بخرید که بتونید باتریش رو عوض کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی