ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تلفن های هوشمند مبتنی بر سیانوژنِ Wileyfox معرفی شدند

Wileyfox یک برند جدید تلفن هوشمند در انگلستان است که نخستین محصولات خود را امروز معرفی کرد و اعلام نمود که هر دوی این تلفن های هوشمند در جریان هفته های آتی به بازارهای اروپا و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

Wileyfox یک برند جدید تلفن هوشمند در انگلستان است که نخستین محصولات خود را امروز معرفی کرد و اعلام نمود که هر دوی این تلفن های هوشمند در جریان هفته های آتی به بازارهای اروپا و انگستان عرضه خواهند شد.

نخستین دستگاه یک موبایل 5 اینچی با نمایشگر HD است که سوئیفت نام دارد. این گجت از چیپست چهار هسته ای 410 کوالکام بهره می برد و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

محصول دوم که استورم نام دارد دارای یک نمایشگر اندک بزرگ تر (5.5 اینچی) فول اچ دی است و از چیپست هشت هسته ای 615 کوالکام بهره می برد. این دستگاه همچنین یک دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی دارد که برای برقراری تماس های تصویری و گرفتن سلفی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و هر دوی این موبایل ها از نسخه 12.1 سیستم عامل سیانوژن بهره می برند.

شرکت سازنده، با معرفی این دو موبایل وارد بازاری شده که رقابت در آن بسیار شدید است و تردیدی نیست که برای دوام آوردن و موفقیت در آن باید با متمایز ساختن خود از برندهای مطرحی چون سامسونگ و اپل، مشتریان بالقوه را به سمت خود جلب نماید.

البته بخشی از رویکرد این شرکت آن است که با پایین آوردن قیمت به رقابت با نامداران صنعت موبایل بپردازد که این امر را نیز با به خدمت گرفتن نیروی کار اندک و همچنین حذف کارکنان واحد پشتیبانی اش محقق خواهد نمود.

این شرکت اظهار داشته که برای کاستن هزینه تمام شده تولید محصولاتش از کیفیت یا امکانات آنها کم نکرده و تمام تلاش خود را به خرج داده تا محصولاتی کاملا بهینه را ارائه نماید و در همین راستا نیز تصمیم گرفته که از سیستم عامل سیانوژن استفاده نماید چراکه کاربران می توانند ظاهر آن را طبق سلیقه خود شخصی سازی نمایند و همچنین امکانات امنیتی و حریم خصوصی این موبایل نیز نسبت به آنچه اندروید ارائه می دهد در سطح بالاتری قرار دارد.

برای نمونه گزینه ای برای حفاظت از پین کد شما وجود دارد که اعداد را روی کیبورد مرتبا حرکت می دهد تا چنانچه در حین وارد کردن عدد، شخصی به صفحه موبایل شما خیره شده و قصد حفظ کردن پین تان را داشته باشد، تلاشش را ناکام بگذارد.

امکان دیگری به نام «اپلیکیشن های حفاظت شده» نیز در این سیستم عامل وجود دارد که به کاربر امکان می دهد اپلیکیشن های قابل دسترسی در زمان اشتراک گذاری محتوی موبایل با اشخاص دیگر را مشخص نماید.

این دو دستگاه همچنین به جای کروم از مرورگر سیانوژن استفاده می کنند که به گفته شرکت سازنده شان هم سرعت بالاتری دارد و هم میزان کمتری از باتری را مصرف می کند.

تلفن هوشمند سوئیفت قیمتی برابر با 129 پوند دارد و استورم نیز 199 پوند قیمت گذاری شده که آنها را از این لحاظ در مقابل OnePlus 2 قرار می دهد. گفتنی است که امکان پیش سفارش هر دوی این محصولات از این هفته فراهم می گردد و عرضه شان نیز از ابتدای اکتبر آغاز می شود.

در حال حاضر نیز فعلا امکان سفارش آنلاین این دو تلفن هوشمند فراهم است و به گفته یکی از سخنگویان شرکت مورد بحث همین استراتژی است که باعث پایین نگه داشتن قیمت این دو دستگاه شده.

البته لازم است اضافه کنیم که سوئیفت و استورم تنها دستگاه های در حال ساخت توسط این کمپانی نیستند و آنطور که خود این شرکت اعلام داشته موبایل هایی با ویژگی هایی مشابه به آنها در آینده نزدیک از راه خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    اگه تو انگلستان هم ساخته بشه که حرف نداره
    حالم از هرچی که روش نوشته چین بهم میخوره

  • علی فرجی
    علی فرجی | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    سلام می خواستم بپرسم الان کنسول پلستیشن ۴ بازی هاش هک شده یعنی میشه بخری کپیشو بازی کنی ؟
    ممنون میشم جواب بدید

    • علی
      علی | ۳ شهریور ۱۳۹۴

      نخیر عزیزم

  • محمد احمدی اکبری
    محمد احمدی اکبری | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    ای کاش از محیط برنامه هم عکس بگذارید .

  • مهمان ناخوانده
    مهمان ناخوانده | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    "قیمت استورم 199پوند است که آن را در برابر وان پلاس2 قرار میدهد...پس این گوشی ها ارزش ندارند..

  • محمد
    محمد | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    امکاناتی که رام سیاشین داره هیچ دوم از نسخه های اندروید نداره منتظرم بیاد تو بازار

مطالب پیشنهادی