ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

المپوس دوربین بدون آینه E-M10 II خود را معرفی کرد

المپوس روزهای بسیار شلوغی را در سال 2015 میلادی پشت سر گذاشت و با ارائه محصولات متفاوتی چون دوربین های E-M5 Mark II و Air Lens این اطمینان را به مشتریانش داد که می تواند کاربران دارای سلایق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

المپوس روزهای بسیار شلوغی را در سال 2015 میلادی پشت سر گذاشت و با ارائه محصولات متفاوتی چون دوربین های E-M5 Mark II و Air Lens این اطمینان را به مشتریانش داد که می تواند کاربران دارای سلایق و بودجه های مختلف را به خود جلب نماید.

امروز نیز این شرکت در راستای تحقق هدف خود، محصول دیگری به نام OM-D E-M10 II را معرفی نمود که در واقع نوعی دوربین بدون آینه جمع و جور است و برای کاربران آماتور طراحی شده.

این دوربین دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی میکرو چهار سوم است و قابلیت های مختلفی چون عکس برداری پیاپی با نرخ 8 فریم بر ثانیه دارد. یک نمایشگر LCD سه اینچی و مهم تر از آن، سیستم تثبیت عکس 5 محوره (از جمله امکاناتی که در مدل های پیشرفته OM-D نیز یافت می گردد) از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای دوربین جدید المپوس هستند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این دوربین جدید همچنین از استانداردهای وای فای و NFC نیز پشتیبانی می کند و در نتیجه این امکان را به شما می دهد که عکس های خود را به سادگی با دستگاه های مبتنی بر اندروید و iOS به اشتراک بگذارید.

متاسفانه کیفیت فیلم های ضبط شده با OM-D E-M10 II در حد همان 1080p است (با نرخ های 24، 25، 30، 50 و 60 فریم بر ثانیه) که به این دلیل قطعا نمی تواند مورد توجه علاقمندان به فیلم های با کیفیت 4K قرار گیرد.

از دیگر خصوصیات قابل توجه این محصول می توان به منظره یاب الکترونیکی آن با 2.36 میلیون نقطه و همچنین بیشینه ایزوی 25600 اشاره کرد. علاوه بر این، آنطور که شرکت سازنده این دوربین اعلام نموده سرعت شاتر مکانیکی و الکترونیکی آن نیز به ترتیب برابر با 14000 و 116000 است.

اما باید در نظر داشت که همه امکانات این محصول در مقایسه با نسخه قبلی اش بهبود نیافته: برای نمونه پوشش بدنه آن این بار هم در برابر گرد و غبار و آب مقاوم نیست و به همین دلیل زمانی که در محیط های باز حضور دارید احتمال آسیب رسیدن به دستگاه بسیار زیاد خواهد بود.

در هر صورت چنانچه علاقمند به خرید این دوربین هستید باید بگوییم که شرکت سازنده آن را از ماه آینده میلادی در ازای 650 دلار به فروش می رساند که برای داشتن کیت لنز های 14 تا 42 میلیمتری M.Zuiko با گشودگی دهانه لنز f/3.5-5.6 نیز باید 250 دلار دیگر را پرداخت نمایید.

e-m10markii-blk-1442ez-blk-ecg3-s-1

e-m10markii-blk-back-s-1

e-m10markii-blk-front-flashpop-m1442ez-blk-1

e-m10markii-blk-1442ez-blk-css-s119l-blk-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • تایسون
    تایسون | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    المپیوس هم یجورایی وضعیت مشابه سونی داشت. یه مدیرعامل بریتانیایی داشت المپیوس را، رو به نابودی میبرد، دقیقا مثل همون مدیرعامل آمریکایی و اسبق سونی. خوشبختانه در پی رسوایی مالی سریع اخراجش کردند، اما المپیوس وارد بحران شد و تعداد زیادی از کارکناش را اخراج کرد و سهامش دچار افت زیادی شد.

مطالب پیشنهادی