ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خراب شدن فبلت نوت 5 به سادگی اشتباه وارد کردن قلم آن است

نسخه های قبلی فبلت گلکسی نوت 5 به گونه ای طراحی شده بودند که امکان وارد کردن نادرست استایلوس به داخل محفظه آنها وجود نداشت و ابتدا باید راس قلم را وارد جایگاهش می کردید. اما ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

نسخه های قبلی فبلت گلکسی نوت 5 به گونه ای طراحی شده بودند که امکان وارد کردن نادرست استایلوس به داخل محفظه آنها وجود نداشت و ابتدا باید راس قلم را وارد جایگاهش می کردید.

اما در فبلت نوت 5، سامسونگ نوعی مکانیزم فنری را برای استایلوس دستگاه در نظر گرفته که به کاربر امکان می دهد قلم را به راحتی از جایگاهش خارج نماید و با این تکنولوژی جدید متاسفانه مکانیزم ایمنی مد نظر این شرکت برای جلوگیری از وارد نمودن نادرست قلم از بین رفته است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در حال حاضر بزرگ ترین مشکل کاربران نوت 5 این است که به صورت تصادفی قلم خود را به صورت برعکس وارد جایگاه می کنند و همین مساله می تواند آسیبی جدی و دائمی را به تلفن هوشمندشان وارد نماید.

به این ترتیب یا قلم برای همیشه در داخل درگاهش گیر می کند یا اینکه می تواند به صورت دائمی به دستگاه آسیب برساند و در هر صورت دستگاه مورد علاقه شما دچار آسیب جدی می شود.

از همین رو اگر از کاربران این فبلت هستید بهتر است که قبل از گذاشتن قلم در داخل جایگاهش مطمئن شوید که آن را در جهت درست قرار می دهید و مهم تر از همه اینکه اگر موبایل خود را در اختیار افراد دیگر قرار می دهید این نکته را به آنها هم یادآوری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (72 مورد)
  • محسنgto
    محسنgto | ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

    داداش من خودم نوت 5 دارم.بارها قلمشو بر عکس جا زدمو اتفاقی هم نیفتاده.کافی برا اینکار اول روز ک گوشی رو میخری و از قلمش استفاده میکنی و کار ت تموم شد موقع جا زدن نوک قلمو در نرم کننده منیل وارد کنی .بعد اونو یبار بصورت درست جا بزنی .الان دیگه استایلوسباکس ،دستگاه شما مجهز ب نرم کننده منیل شده و از دستگاه شما محافظت میکنه. .منیییییل.تحت نظر لیسانس تخماتیک کره برا اینجور مواقع.ممنون ک مطالعه کردید.

  • Azade
    Azade | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

    من قلممو باالعکس گذاشتم ولی درش اوردم ولی از کار افتاده حالا چیکارکنم

  • طاها
    طاها | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    من نمیفهمم منظورتون از اشتباه گذاشتنش چیه !!!!من هر جوری میزارم درسته گیرم نمیکنه.....

  • سانی
    سانی | ۱ بهمن ۱۳۹۴

    با سلام.لطفا یکی جواب منو بده ممنون میشم. من تو نوت 5 مشکلی که دارم اینه که زمانی که به وای فای یا داده ها وصل میشم ، برنامه گوگل پلی استر به مکرر باز می شه و پیشنهاد دانلود برنامه جدید رو میده با اینکه رد می کنم بره باز بعد چند ثانیه میاد بالا. ممنون میشم راهنماییم کنین؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی