ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل سواچ، اپل واچ را یک اسباب بازی خواند

نیک هایک مدیر عامل شرکت ساعت سازی سواچ ظاهرا قصد عقب نشینی از مواضع ضد اپلی خود را ندارد. وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده اظهار نموده که اپل واچ چیزی بیش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

نیک هایک مدیر عامل شرکت ساعت سازی سواچ ظاهرا قصد عقب نشینی از مواضع ضد اپلی خود را ندارد. وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده اظهار نموده که اپل واچ چیزی بیش از «یک اسباب بازی جالب نیست و نمی توان آن را یک انقلاب خواند». وی همچنین خاطر نشان کرده که سواچ در نظر ندارد به این زودی ها یک کامپیوتر مچی را عرضه کند.

گفتنی است که این شرکت سوئیسی از زمانی که اپل واچ برای نخستین بار معرفی گردید تا به امروز مرتبا در مقام نقد و نکوهش آن برآمده است.

هفته گذشته نیز خبری را برای شما منتشر کردیم که نشان می داد این شرکت جمله معروف استیو جابز یعنی همان «یک چیز دیگر» را نیز به نام خوب ثبت کرده که ظاهرا دلیلی جز حسادت آن ندارد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

گفتنی است که پیش از این اتفاق، این شرکت ساعت ساز سوئیسی اپل را مجبور کرده بود که نام آی واچ (اسم اصلی اپل واچ) را به خاطر شباهت زیادش به علامت تجاری آی سواچ تغییر دهد.

البته کشف این نکته که چرا تصمیم اپل برای ورودش به بازار پوشیدنی ها چندان هم به مزاق سواچ خوش نیامده زیاد هم دشوار نیست.

المار ماک یکی از موسسین سواچ پیشتر گفته بود که عرضه اپل واچ تا چه اندازه می تواند بر «صنعت ساعت های سنتی و بازار کار سوئیس ضربه وارد کرده و آن را تحت فشار قرار دهد» و باید بگوییم که شواهد نیز پیش بینی های وی را تایید می کنند و همگی از اثر قابل توجه اپل بر این بازار حکایت دارند.

نیک هایک در مصاحبه خود اظهار داشته که سواچ مستقیما با اپل واچ رقابت نمی کند چراکه نمی خواهد ساعتی را ارائه نماید که عمر باتری اش از 24 ساعت فراتر نمی رود.

با این همه، این شرکت در نظر دارد که با عرضه محصولاتی نظیر Touch Zero Two (که تکنولوژی NFC شبیه به Pay اپل را در خود دارد) روی بازار ساعت های هوشمند تمرکز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • محمد ساعدی
    محمد ساعدی | ۵ تیر ۱۴۰۱

    https://www.google.com/search?q=%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8+%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C+%D9%BE%DB%8C%D9%88%DB%8C%D9%88

  • tervor Philips
    tervor Philips | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    واقعا یه اسباب بازیه چون هیچ مزیتی نسبت به هیچ اسمارت واچی نداره...و غیر از مارکش پول هیچ امکاناتی رو نمیدی....واقعا بی خاصیته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی