ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار جدید سونی هم احتمالا به سیستم فوکوس خودکار هیبریدی مجهز خواهد بود

طی یکی دو ماه اخیر، بسیار در مورد اکسپریا Z5 و Z5 Compact شنیده ایم. سونی می گوید هفته آینده در برلین و نمایشگاه IFA 2015 حاضر خواهد بود و اسمارت فون جدیدی در تاریخ ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

طی یکی دو ماه اخیر، بسیار در مورد اکسپریا Z5 و Z5 Compact شنیده ایم. سونی می گوید هفته آینده در برلین و نمایشگاه IFA 2015 حاضر خواهد بود و اسمارت فون جدیدی در تاریخ 2 سپتامبر در برلین رونمایی می کند.

شاخه بریتانیا سونی در توییتر خود امروز نوشته: «برای اسمارت فونی با فوکوس بسیار بهتر آماده شوید.» تلفن همراه مد نظر در تیزری که تصویر آن را مشاهده می کنید حضور دارند اما به خاطر مات بودن تصویر نمی توان نظری قطعی داد.

sony-xperia-z5-autofocus

حالا، با توجه به اندازه تلفن همراهی که در دست مخاطب تصویر بالا قرار دارد، می توان نتیجه گرفت که این تلفن، بیشتر شبیه به Z5 Compact است نه Z5 اصلی. اگر به شایعات و تاریخ معتقد باشید، سونی احتمالا هفته آینده از اکسپریا Z5 (نمایشر 5.5 اینچی) و اکسپریا Z5 Compact (نمایشگر 4.7 اینچی) پرده برخواهد داشت.

اما اجازه بدهید به تیزری که به تازگی منتشر شده باز گردیم، از این تیزر به وضوح بر می آید که دیوایس بعدی تولیدی سونی دارای یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته و قابل توجه خواهد بود. هر چند شاید این موضوع برخی از هواداران را چندان به هیجان نیاورد، زیرا اگر به خاطر داشته باشید اکسپریا M5 نیز که محصولی میان رده و ۴۰۰ دلاری بود از سیستم فوکوس بسیار سریع و دقیق هیبریدی بهره می برد.

به هر صورت باید امیدوار بود که محصولات سری Z5 با خود سنسوری جدید و ویژه جهت ثبت تصاویر به همراه داشته باشند و به منظور جذب هواداران چنین سنسوری با اپ هایی کاربردی و بهینه همراه شده باشد و شاید سونی از این طریق قادر گردد قدری اوضاع را در بازار برای خودش سر و سامان دهد.

به هر حال فعلا چاره ای نیست جز منتظر ماندن تا برگزاری نمایشگاه IFA 2015 و مشخص شدن واقعیت های در پس پرده. نظر شما در رابطه با این تیزر سونی چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • فقط دیجیاتو
    فقط دیجیاتو | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    مطلب خوبی بود

  • ali.n
    ali.n | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    توی توییت تاریخ دوم سپتامبر هم ذکر شده ،،،،فوکوس هیبریدی هم احتمال نیست قطعیه چون تو ام فایو بود پس باید توی زدفایو بهترش باشه ،،،،سنسور اثر انگشت هم هست ،،احتمالا سنسور دوربین هم ارتقا پیدا میکنه ....طراحی هم که مثل زدتری فقط کناره ها صاف تر شده و کلاسیک تر شده ،،،شاید پشتش فلزی باشه .....پردازنده هم اسنپ ۸۱۰ هست ‎:'(‎ ....شایعه ای هم هست سیستم خنک کننده لوله ای پیشرفته تری ممکنه معرفی بشه ....مهمترین توقعی گه از سونی میشه داشت بهبود نرم افزار و معرفی امکانات جدید نرم افزاری هست .....امکانات سخت افزاری جدید هم بزاره خوب میشه مثلا چیپ گیرنده دیجیتال موبایلی که خود سونی معرفی کرد ولی بعید میدونم ...اگه نواوری های قابل توجهی نداشته باشه منتقدا درجا زدن سونی و طراحی تکراری رو خیلی مطرح خواهند کرد و طرفدارای سونی باید شش ماه منتظر نسخه پلاس بمونن و بگن پلاس دیگه غوله و میترکونه و....... .

    • ali.n
      ali.n | ۳ شهریور ۱۳۹۴

      کلی پیشگویی کردم ،حالا ادمین محترم بعد از معرفی z5 تایید میکنه و کسی دیگه بهم ایمان نمیاره .

  • Chapdast
    Chapdast | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    دیروز خودتون گفتین نوت پنج سنسور سونی نداره ک

  • ali
    ali | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    "سنسوری که روی تلفن های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج دیده میشود" و کیفیتی به مراتب پایین ار از این دو گوشی دارد

  • Ali_Pc
    Ali_Pc | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    امکان داره از سنسور دیگه ای استفاده شه

مطالب پیشنهادی