ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توصیه سامسونگ به کاربران نوت ۵: برای جلوگیری از خرابی دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید

اگر شما هم در زمره کاربرانی هستید که دفترچه راهنمای ارائه شده همراه تلفن هوشمند خود را مطالعه نمی کنید، بهتر است از خرید گلکسی نوت ۵ سامسونگ خودداری کنید، چرا که این شرکت به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

اگر شما هم در زمره کاربرانی هستید که دفترچه راهنمای ارائه شده همراه تلفن هوشمند خود را مطالعه نمی کنید، بهتر است از خرید گلکسی نوت ۵ سامسونگ خودداری کنید، چرا که این شرکت به خریداران فبلت تازه خود توصیه کرده برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه، نحوه استفاده آن را از روی دفترچه راهنما یاد بگیرند.

همانطور که روز گذشته هم گفتیم به تازگی مشخص شده وارد کردن قلم استایلوس نوت ۵ به شکل سر و ته داخل محل مخصوصش موجب صدمه جدی به این بخش از فبلت تازه سامسونگ خواهد شد و حالا این شرکت، با انتشار یک اطلاعیه سعی دارد تعداد کاربرانی که با نداستن این موضوع ممکن است به مشکل بر بخورند را کاهش دهد.

سازنده کره ای در اطلاعیه خود می گوید: «ما به کاربران گلکسی نوت ۵ اکیدا توصیه می کنیم دفترچه راهنمای محصول خود را مطالعه کنند تا با برعکس قرار دادن قلم این دستگاه داخل محفظه، باعث خرابی آن نشوند.»

گفتنیست در سال های گذشته هم شاهد بودیم در مواردی کاربران به دلیل عدم اطلاع در مورد خصوصیات طراحی محصولات سری Active این کمپانی، به تلفن هوشمند خود در هنگام استفاده صدمه وارد می کردند.

هرچند سامسونگ با توصیه کاربران به مطالعه راهنما بار مسئولیت را از دوش خود برداشته، اما باید در نظر داشت اطلاعیه های سازنده در بسیاری از موارد هرگز به گوش کاربران نرسیده و باید دید که آیا این شرکت در آینده رفع مشکل چنین کاربرانی را به عهده می گیرد و یا به توصیه ارائه شده اکتفا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • شیث
    شیث | ۲۹ آذر ۱۳۹۴

    با سلام خدمت دوستان - بنده اولین باره که دارم از سامسونگ استفاده میکنم ، گلکسی نوت5 ، حدود یکماهه که خریدم الحمدلله فعلا مشکلی ندیدم فقط اگه محل شارژش بالا بود خیلی بهتر بود دوم : اینکه بقول اون دوستمون اگه جای قلم هم بالا بود بازم بهتر بود.اما یه سوال دارم اگه کسی میدونه راهنماییم کنه ! نمیدونم دوستان میدونن یا نه نوت 5 از قابلیت دو شارژی برخورداره یعنی دو مدل شارژ میکنه یکی اینکه وقتی کابل شارژو وارد پریز میکنی مینویسه شارژ کابلی بعد ساعت شم میزنه " مثلا سه ساعت و 40 دقیقه تا پایان شارژ ! این اول دوم شارژ سریع داره یعنی ظرف مدت یکساعت حدودا" شارژ میکنه ! حالا سوالم اینه که چه وقت میشه شارژ سریع بشه چه وقت کابلی؟ چون یه بار میزنم خودش کابلی میاد یه بار سریع اینو نفهمیدم چطوره! البته دفترچه راهنما رو هم وقت نکردم بخونم

  • پارسا
    پارسا | ۴ شهریور ۱۳۹۴

    نه کاربر مشکلی داره، نه طراحی، نه مدیر سامسونگ.
    بالاخره هزاران دفعه یه نفر ممکنه این قلم رو در بیاره و بکنه توش یه ممکنه اشتباه کنه.
    طراحی هم مشکل خیلی حاد و تو چشمی نیست که بگیم وای طراحش خیلی بد بوده.
    توضیح سامسونگ هم منطقی بوده، الان چی کار کنه مثلا؟ بگه همتون گوشیاتونو پس بدین دوباره درستش کنیم ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی