ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی طی سال جاری میلادی عرضه تلویزیون های OLED‌ خود را دو برابر می کند

این روزها ال جی و تلویزیون های OLED آن به نوعی پیشتاز بازار  محسوب می شوند و حواس بسیاری از کاربران به این محصولات جذاب و البته توانمند جذب شده. شرکت مذکور به تازگی خبر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۲۰

این روزها ال جی و تلویزیون های OLED آن به نوعی پیشتاز بازار  محسوب می شوند و حواس بسیاری از کاربران به این محصولات جذاب و البته توانمند جذب شده. شرکت مذکور به تازگی خبر از معرفی چهار مدل جدید در نمایشگاه IFA 2015 که کمتر از یک هفته دیگر در شهر برلین کشور آلمان برگزار خواهد شد داده و ضمناً می گوید تلاش دارد عرضه ی آنها را نیز به دو برابر مقدار کنونی برساند.

در ادامه ی مطلب می توانید بیانیه خبری که دفتر روابط عمومی ال جی در تهران برای دیجیاتو ارسال نموده را مطالعه و از جزئیات بیشتری در همین رابطه آگاه شوید.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG)، سازنده اولین تلویزیون OLED با وضوح 4K، چهار تلویزیون جدید OLED را هفته آتی در نمایشگاه IFA 2015 برلین رونمایی خواهد کرد.

این تلویزیون‌ها OLED 65 و 55 اینچ 4K با قابلیت HDR(مدل‌های 55EF9500، 655EF9500و 55EG9200) و تلویزیون منحنی OLED (مدل 55EG9100) هستند. تلویزیون EF9500 اولین نمایشگر OLED مسطح با وضوح 4K در صنعت است و مدل‌های55EG9200 و55EG9100 ضخامت فوق‌العاده باریک 4.8 میلی‌متری دارند. با مجموعه تلویزیون‌های OLED سال 2015، ال‌جی بر تعهدات خود برای ایجاد تجربه بی‌بدیل تلویزیون OLED و در دسترس قرار دادن آن به مشتریان گام‌های خود را مصمم‌تر برمی‌دارد.

فناوری صنعتی پیشگام OLED نمایش مشکی مطلق و رنگ‌های بی‌نقص و زنده را تضمین می‌کند. این همان مسئله‌ایست که تکنولوژی OLED را همتایی بی‌نظیر برای محتواهای HDR کرده است زیرا فقط تلویزیون‌های OLED هستند که قادرند مشکی مطلق را ایجاد کنند و در نهایت رنگ‌های روشن‌ HDR شگفت‌انگیزتر به نظر برسند. تلویزیون‌های OLED می‌توانند گستره نور HDR مورد نیاز را در کم‌ترین حد نور ایجاد کنند و تجربه بصری استثنایی و راحت‌تری را شکل دهند. افزون بر این، تلویزیون‌های OLED ال‌جی که به HDR تجهیز شده‌اند به مشتریان امکان می‌دهند تا محتوای HDR را هم از شرکت‌های طرف قرارداد استریمینگ و هم دستگاه‌های جانبی مشاهده کنند.

پیشرفت در جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی در نه‌تنها متوقف نمی‌شود بلکه طراحی آن ارتقا می‌یابد . طراحی Art Slim ال‌جی الهام‌بخش پایه تقریباً نامرئی تلویزیون‌های OLED بوده است، ضخامتی که در مدلEG9200 و EG9100 وجود دارد حتی از آنچه که در تلفن‌های هوشمند دیده می‌شود ظریفتر و باریکتر هستند. پایه شفاف این تلویزیون‌ها با حذف زوائد اطراف تصویر تماشا را لذت‌بخشتر می‌کند. با حق انتخاب صفحه تخت یا منحنی، تلویزیون OLED برای هر نوع اتاق یا محیطی مناسب خواهد بود.

همه تلویزیون‌های 4K OLED‌ ال‌جی به پلتفرم webOS 2.0 تجهیز شده‌اند؛ این پلتفرم جدیدترین نسخه از پلت‌فرم اختصاصی ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمند است. پلت‌فرم webOS 2.0 با رابط کاربری بهبودیافته و امکانات پیشرفته پیمایش در تلویزیون هوشمند را ساده‌تر، راحت‌تر و ملموس‌تر می‌کند. webOS 2.0 زمان شروع به فعالیت را کاهش می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد منوی Launch Bar را شخصی‌سازی کنند تا راحت‌تر از همیشه به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. همچنین، تلویزیون‌های 4K OLED‌ ال‌جی بلندگوهایی دارند که با همکاری شرکت پیشرو در زمینه صدا، هارمان/کاردون، ساخته شده است و تصاویر 4K OLED‌ بی‌عیب و نقصی را به نمایش می‌گذارد که از نظر کیفیت صدا حرف اول را می‌زند.

لی این-کیو، نائب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور شرکت صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: هر کسی که جدیدترین تلویزیون‌های ما را در نمایشگاه IFA امسال ببیند بدون ذره‌ای شک به این نتیجه می‌رسد که فناوری HDR و OLED به خوبی مکمل یکدیگر هستند. مجموعه توسعه‌یافته تلویزیون 4K OLED‌ ما به مشتریان نشان خواهند داد که OLED برای ماندن آمده است و بدین ترتیب، ال‌جی برای پیشگامی نسل جدید از تلویزیون‌ها در بازار متعهد است.

تلویزیون‌های 4K OLED جدید ال‌جی در پایان ماه آگوست در کره، آمریکا، انگلستان، آلمان عرضه می‌شوند و عرضه جهانی آن به کشورهای دیگر، طی ماه‌های آتی، در بازارهای منتخب ادامه خواهد یافت. بازدیدکنندگان در نمایشگاه IFA 2015 امیدوارند تا در غرفه ال‌جی در سالن شماره 18 Messe Berlin از چهارم تا نهم سپتامبر توقف کنند تا از نزدیک جدیدترین‌های OLED را ببینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمدامین محمدنژاد
    محمدامین محمدنژاد | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    سلام تو این سایت ال سی دی اپل معرفی شده، می خواستم بپرسم این جور ال سی ها هم به درد می خورند؟

    http://www.almasp.com/index.php?route=product/category&path=1/%D9%85%DA%A9

  • m. masoud
    m. masoud | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    چرا الجی از android TV استفاده نمیکنه؟

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۸ شهریور ۱۳۹۴

      درود

      ال‌جی از سیستم عامل اختصاصی خودش استفاده میکنه که اتفاقا یکی از نقاط قوتش محسوب میشه و مورد تحسین منتقدین هم قرار گرفته

  • سرنگ
    سرنگ | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    ارزونترین تلویزیون OLED ال جی هنوز هم با بهترین LED برابری میکنه !!!!!!!!

    باید اختلاف قیمت کمی با LED داشته باشه تا مردم برن سمتش

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۸ شهریور ۱۳۹۴

      درود

      ال‌جی در تلاش هست تا با سیاست‌هایی که در پیش داره قیمت تمام شده‌ی محصولات OLED رو برای مشتری کم کنه که قاعدتا بزودی باید شاهد نتیجه‌ی این عملکرد باشیم

مطالب پیشنهادی