ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای رویداد ۱۸ شهریور خود تالار ۷۰۰۰ نفری بیل گراهام را اجاره کرده است

اپل به صورت معمول برای برگزاری مراسم معارفه ی آیفون های جدید سالن Yerba Buena در شهر سان فرانسیسکو را اجاره می کند و البته اگر مراسم کوچک تر و کم اهمیت تری در راه باشد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

اپل به صورت معمول برای برگزاری مراسم معارفه ی آیفون های جدید سالن Yerba Buena در شهر سان فرانسیسکو را اجاره می کند و البته اگر مراسم کوچک تر و کم اهمیت تری در راه باشد به سالن هایی با ظرفیت کمتر و حتی اختصاصی خود روی می آورد.

اما در همین راستا چند روز پیش برخی از رسانه ها خبر دادند که تالار بسیار بزرگ و وسیع بیل گراهام در سان فرانسیسکو توسط فرد یا مجموعه ای نامشخص و مرموز برای روزهای مابین ۴ الی ۱۳ سپتامبر به اجاره درآمده است.

با دیجیاتو همراه باشید.

در حالیکه کمپانی ساکن کوپرتینو هنوز به شکل رسمی دعوتنامه های خود را برای رویداد ۹ سپتامبر ارسال نکرده، رسانه های گوناگون بر این باورند که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد و البته اکنون برخی منابع نزدیک به این شرکت اظهار می نمایند که اپل همان اجاره کننده ی مرموز تالار بیل گراهام بوده و مشغول آماده کردنش برای مراسمی بسیار باشکوه است.

گفتنیست مراسم مذکور به حدی حائز اهمیت به حساب می آید که ترافیک برخی از خیابان های اطراف و نزدیک تالار مورد اشاره در تاریخ های معینی به مسیرهای دیگری هدایت خواهند شد و افراد اجازه ی عبور از آنها را نخواهند داشت. برای مثال تردد بدون مجوز در خیابان گروو، که مقابل تالار واقع شده، از ساعت ۶ عصر هشتم سپتامبر الی ۱۱:۵۹ صبح پنجشنبه دهم سپتامبر غیر ممکن است.

اما چرا اجاره ی محلی همچون تالار بیل گراهام تا این حد مهم محسوب می شود؟ تالار یاد شده می تواند پذیرای ۷۰۰۰ میهمان باشد در حالیکه اپل برای معارفه نسل کنونی آیفون به سالنی ۲۴۰۰ نفری بسنده کرده بود. بر طبق همین موضوع گمان می رود رویداد پیش رو بسیار بزرگ و حاوی اتفاقاتی خاص و ویژه خواهد بود؛ تا به امروز حدس زده می شود اگر مراسم ۹ سپتامبر قطعیت یابد شاهد معرفی آیفون ۶ اس، ۶ اس پلاس، 6c، آیپد پرو و حتی اپل تی وی جدید خواهیم بود.

تا نهم سپتامبر فاصله ی چندانی باقی نمانده و باید صبر کرد و دید آیا شایعات بالا صحت پیدا می کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • سینا عبادی
    سینا عبادی | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    سلام
    دوستان کسی در مورد ایت سایت چیزی می دونه ؟ واقعیت داره؟
    http://sanapardakht.com/countdown

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی