ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیانگذار ایسر: آماده ام تا مالکیت کمپانی را واگذار کنم

در حالیکه این روزها قشر بسیار گسترده تری از مردم به خرید کالاهای تکنولوژیک مصرفی روی آورده اند، کمپانی هایی که در عرصه ی تولید این دست از کالاها فعالیت می نمایند بازاری بسیار رقابتی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

در حالیکه این روزها قشر بسیار گسترده تری از مردم به خرید کالاهای تکنولوژیک مصرفی روی آورده اند، کمپانی هایی که در عرصه ی تولید این دست از کالاها فعالیت می نمایند بازاری بسیار رقابتی تر و فشرده تر را تجربه می کنند. ضمناً نام های برخواسته از چین رفته رفته برای خود اسم و رسمی بهم زده اند و مجال برخی از اسامی بزرگی که در گذشته می شناختیم را بریده اند.

کمپانی تایوانی ایسر نیز از جمله برندهایی محسوب می شود که به همین مصیبت دچار شده. شرکت مذکور که روزگاری در دنیای کامپیوترهای شخصی یکه تازی می کرد حالا بخش بزرگی از فروش خود را به اسامی همچون لنوو و... واگذار نموده و با افول جدی درآمد و ارزش سهام مواجه گشته است.

به گزارش رویترز کار به جایی رسیده که اکنون ریاست شرکت تایوانی مورد بحث، Stan Shih، به صورت رسمی و طی مصاحبه ای که با رسانه ها داشته اظهار نموده آماده است تا مالکیت برند متبوعش را واگذار نماید.

وی گوشزد کرده که هر کس قصد خرید ایسر را دارد باید بداند که کالبدی خالی و نیمه جان را در اختیار خواهد گرفت و برای سرپا کردن آن باید هزینه بپردازد. تا به امروز از خریداران احتمالی کمپانی یاد شده حرف خاصی به میان نیامده، ولی به یقین و بر حسب صحبت هایی که حالا از سمت بالاترین مقام اش مطرح گشته دور از ذهن نیست که به زودی آن را در تملک یک نام خوش آب و رنگ ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    ایسوس بخره بهتر میشه تا مکپانی دیگه

  • حسین
    حسین | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    من لپ تاپشو دارم خدایی عالیه
    هر کی میبینه خوشش میاد

  • محمد
    محمد | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    لب تاب هاش عالین هم قدرتمند هستن هم هربلایی سرش بیاری چیزی نمیشه. لنوو اشغاله . این کمپانی ها حیف هستند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی