ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدید موتو ۳۶۰ بعدی خبر از آمادگی حضور آن در بازار می دهند

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش مطلبی در رابطه با تصاویر منتسب به نسل بعدی ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ منتشر کردیم. گفتنیست در نسخه ی کنونی اسمارت واچ یاد شده، دکمه ای، در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش مطلبی در رابطه با تصاویر منتسب به نسل بعدی ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ منتشر کردیم. گفتنیست در نسخه ی کنونی اسمارت واچ یاد شده، دکمه ای، در کنار ساعت ۳ واقع گشته ولی در عکس هایی که در پست مذکور آمده بود این دکمه در کنار ساعت ۲ قرار داشت و از همین رو منابع مختلف اظهار می نمودند که با تصاویری از نسخه آتی موتو ۳۶۰ مواجه ایم.

دیوایس مورد اشاره در ماه آینده یک سالگی خود را جشن خواهد گرفت و اگر به خاطر داشته باشید در زمان عرضه اش جز اولین نمونه هایی از ابزارهای مبتنی بر اندروید پوشیدنی محسوب می شد که صفحه نمایشی گرد داشت.

البته این نمایشگر کاملاً گرد و طراحی خاص آن یک نقطه ضعف جدی هم شامل حالش می شد و موجبات گلایه کاربران را فراهم می آورد؛ از آنجایی که سنسورهای ساعت هوشمند موتورولا در پایین آن واقع گشته بودند در قسمت زیرین صفحه نمایش زائده ای کوچک و سیاه رنگ به چشم می خورد که به باور برخی افراد به گجت مورد بحث ظاهری شبیه به یک تایر پنچر می داد.

Lenovo-SVP-Chen-Xudong-wearing-the-Moto-360-2

گفته می شود موتورولا حالا این زائده را برطرف کرده تا طراحی ناقص ولی دوست داشتنی مدل پیشین به کمال برسد. امروز نیز تصاویری جدید از نسل بعدی موتو ۳۶۰ راهی اینترنت شده اند، که در آنها می توان این محصول را روی مچ دست Chen Xudong از معاونین ارشد لنوو مشاهده کرد.

مورد استفاده قرار گرفتن گجت توسط مدیران کمپانی تولید کننده و پیش از عرضه رسمی، امر غیر متداولی نیست و البته حکایت از این دارد که به زودی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. بر حسب همین موضوع معرفی موتو ۳۶۰ هم در آینده ای نزدیک ابداً دور از ذهن نیست و به نظر می رسد به زودی از آن پرده برخواهند داشت.

نظر شما در رابطه با ساعت هوشمند بعدی موتورولا چیست و چقدر به موفقیت آن امیدوار هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • فقط دیجیاتو
    فقط دیجیاتو | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    بچه ها من بین دو گوشی t2ultraو c3 موندم به نظر شما کدوم بگیرم بهتره

    • تایسون
      تایسون | ۵ شهریور ۱۳۹۴

      پیشنهاد میکنم از نزدیک با جفتشون کار کن. اما تی2 اولترا فبلت شایسته ایه با طول عمر بالای باتری. (راحت میشه باهاش رکورد زد) .. فکر میکنم کیفیت صفحش هم از c3 به مراتب بهتر باشه. اما c3 سلفی محوره و دوربین جلو قوی ای داره. شما اگه این مورد آنچنان واست مهم نیست و با صفحه 6 اینچی تی2 اولترا میتونی کنار بیای بنظر من اولترا را بگیر اما قبلش حتما باهاشون کار کن که بازم تجربه شخصی یه چیزه دیگس.

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی خوشگله.بهترین ساعت اندرویدی تا بحال. البته باید صبر کنیم ببینیم سامسونگ چه میکنه.
    ...................................
    اینم پوشش بدید
    http://www.phonearena.com/news/Alleged-Xperia-Z5-cases-leak_id73068

  • سیدرضا
    سیدرضا | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    بنظرم گیر اس 2 از این خیلی زیباتره. اینم طراحی ساده و خوبی داره ولی اون یه چیز دیگس.

    • Alecferaa
      Alecferaa | ۵ شهریور ۱۳۹۴

      محصولات موتورولا طراحی ساده و چشم نواز و کیفیتی عالی دارند. تنها چیزی که اینجا موفقیت این ساعت رو تضمین می کنه قیمت تمام شده واسه مشتریه. اگه زیر 200 دلار باشه باز هم بهترین ساعت اندرویدی بازار میشه .

مطالب پیشنهادی