ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برند تجاری جدیدی با عنوان Samsung Games Co. Ltd به ثبت رساند

کره ای ها تجربه ای اعجاب انگیز در مناقشه پیرامون تجارت های مختلف داشته اند و حالا نوبت به بازی های ویدیویی رسیده است تا سامسونگ بخواهد خود را رسما وارد یک بازی بزرگ با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

کره ای ها تجربه ای اعجاب انگیز در مناقشه پیرامون تجارت های مختلف داشته اند و حالا نوبت به بازی های ویدیویی رسیده است تا سامسونگ بخواهد خود را رسما وارد یک بازی بزرگ با تولیدکنندگان بزرگ سخت افزاری و نرم افزاری کند.

سامسونگ پیش از این هیچ تجربه جدی در زمینه ساخت بازی نداشته اما یکی-دو سال گذشته اخبار بسیاری در مورد Gear VR، ابزار واقعیت مجازی سامسونگ شنیده ایم، هدستی که نیاز مبرم به تجربه های خاصی مانند ویدیوگیم دارد. البته بازار گیم به خود خود پرسود و جنجال برانگیز است، پس چرا شرکتی چون سامسونگ که سهم بزرگی از تلفن های همراه بازار را در اختیار دارد نخواهد دستی در آن داشته باشد؟

Samsung-games

بازوی تجاری جدید سامسونگ که Samsung Games Co. Ltd نام دارد، اخیرا توسط این شرکت کره ای به ثبت رسیده و نام آن اشاره ای کاملا مستقیم به تمایل چشم بادامی ها برای حضور موثرتر در بازار بازی های ویدیویی دارد. همچنین، لوگوی این بخش نیز در تصویر بالا دیده می شود.

در تصاویری که منتشر شده، هیچ نکته اضافه ای دیده نمی شود و نمی توان نظری براساس آن ها اعلام نمود اما واضح است که سامسونگ برای موفقیت تلفن های همراه و تبلت هایش هر کاری بتواند انجام می دهد و اصلا دوست ندارد در بازار واقعیت مجازی شکست خورده باشد. همکاری با آکیلس و عرضه سری تلفن های گلکسی O نیز دلیل دیگری بر اثبات این ادعاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • SMAMS
    SMAMS | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    منتظر یک انقلاب یا تحول جدی در صنعت گیمینگ از سوی این شرکت نباشید، سامسونگ اکنون در حال تلاش برای ارتقا بخش نرم افزاری خود و رفع کمبودهای سیستم عامل کوچک خود تایزن است تا بلکه از این طریق بتواند به اکوسیستم نوپای خود یارای مقابله و توان ایستادن در بازار فشرده ی گجتهای هوشمند را ببخشد.

  • We all make choices. But in the end, our choices, make us......
    We all make choices. But in the end, our choices, make us...... | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    مطمنا سراغ ساخت کنسول نمیره, گمونم بزنه تو کار pc gaming و بازی های موبایل, شایدم یه زمانی ps now رو روی گلگسی های سامی هم ببینیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی