ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام محدودیت تصاویر مربعی را برداشت

اگر تا به حال از اپلیکیشن های متفرقه برای تنظیم سایز تصاویر خود استفاده می کردید، با آپدیت جدید اینستاگرام دیگر احتیاجی به آن ها نخواهید داشت. در حقیقت اصلا دیگر لازم نیست تصاویر شما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اگر تا به حال از اپلیکیشن های متفرقه برای تنظیم سایز تصاویر خود استفاده می کردید، با آپدیت جدید اینستاگرام دیگر احتیاجی به آن ها نخواهید داشت. در حقیقت اصلا دیگر لازم نیست تصاویر شما حتما در قالبی مربعی ارائه شوند.

تصاویر و ویدیوها به هر شکلی که ثبت و ضبط شده باشند، چه پورتره باشند و چه از مناظر، همانگونه قابل آپلود شدن هستند. یعنی لازم نیست با دستکاری طول و عرض آن ها و افزودن افکت های خاص، آن را با قانون تصویر مربعی اینستاگرام هم تراز نمود.

با این وجود، تصاویر افقی هم به نسبت ابعاد 4:3 محدود می شوند، چرا که فرم اینستاگرام تا حد خاصی می تواند پذیرای یک عکس باشد و طویل بودن تصویر جذابیت آن را از بین می برد. نسبت ابعاد تصاویر افقی نیز تا 16:9 در نظر گرفته شده.

اینستاگرام تصاویر مربعی را به خاطر فرمت خاصی که داشت محبوب نمود و حالا دیگر عکاسان و علاقه مندان به این شبکه، نگرانی خاصی پیرامون بریدن گوشه و کنار تصاویر خود برای جا دادن آن در قالب اینستاگرام ندارند. برای تعویض فرمت ها، به راحتی می توانید گزینه ای که در قسمت آپلود عکس قرار داده شده را انتخاب کنید تا از حالت جدید اینستاگرام بهره مند شوید. علاوه بر مورد فوق، یک سری فیلتر جدید برای ویدیوها نیز اضافه شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • ashkan
    ashkan | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    عالی هستش

  • حق شناس
    حق شناس | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    من آپدیت کردم آیفون 4اس رو اما براش این گزینه نیس.نمی دونم چرا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی