ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیل اسپنسر شایعات مربوط به اکس باکس مینی را رد می کند

چند روز پیش خبری خواندیم مبتنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد سخت افزارهای جدیدی را ماه آینده به بازار عرضه کند که یکی از این محصولات اکس باکس وان مینی بود، ورژن کوچک شده ی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

چند روز پیش خبری خواندیم مبتنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد سخت افزارهای جدیدی را ماه آینده به بازار عرضه کند که یکی از این محصولات اکس باکس وان مینی بود، ورژن کوچک شده ی اکس باکس وان، بدون درایو نوری و احتمالا سخت افزاری ضعیف تر که تمرکز آن روی قابلیت های رسانه ای کنسول است.

اما امروز فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس مایکروسافت این مسئله را به طور کل تکذیب کرد و گفت چنین چیزی اصلا حقیقت ندارد. در حقیقت به نظر نمی رسد که ورژن مینی کنسول اکس باکس وان در اولویت های این تیم باشد، هر چند که فروش آن در برابر پلی استیشن 4 ضعیف تر است.

منبع این شایعه گفته بود مایکروسافت علاوه بر ساخت اکس باکس وان مینی، در حال تهیه سرفس پرو 4، دو موبایل از سری لومیا و مایکروسافت بند 2 است. با توجه به رد شایعه توسط اسپنسر هیچ بعید نیست سرنوشت دیگر محصولاتی که به آن ها اشاره شده مبهم باشد.

اکس باکس وان از زمان مدیریت دان متریک مطرح بود و با توجه به اینکه متریک و اسپنسر خط فکری کاملا متفاوتی دارند، بعید نیست این پروژه در مایکروسافت به مرحله ای رسیده باشد اما اسپنسر به آن نه گفته باشد. با این حال مایکروسافت بند 2، سرفس پرو 4 و موبایل های جدید لومیا محصولاتی نیستند که بخواهیم آن ها را در کنار پروژه ای چون اکس باکس وان مینی قرار دهیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • رضا
    رضا | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    یه چیزی بده از ps4 کوچکتر باشه (اسمایلی شیطان رو بلد نیستم بذارم).

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی