ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: ماجراجویی جدید لارا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ شهریور ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

FINAL FANTASY VII

11

نسخه هفتم از سری Final Fantasy همان عنوانی است که امسال در E3 2015 سر و صدای بسیاری به پا کرد. بازسازی این عنوان قرار است برای کنسول های نسل جدید عرضه شود اما اگر تا به حال فرصت تجربه Final Fantasy VII را نداشته اید، حالا می توانید روی آیفون خود این عنوان بی نظیر را داشته باشید. قیمت آن اندکی بالا به نظر می رسد اما به هر حال توجه داشته باشید که این عنوان را به راحتی می توان در رده بهترین بازی های تاریخ قرار داد.

FINAL FANTASY VII

FINAL FANTASY VII

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 15.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1630 مگابایت زبان:

Monsters Ate My Metropolis

22

سازندگان خوش سلیقه عناوینی چون Robot Unicorn Attack 2 و Giant Boulder of Death حالا به سراغ عنوان دیوانه وار جدید خود رفته اند. این بار نوبت به هیولاها رسیده. از اسب های تک شاخ و بد قیافه گرفته تا موجودات یک چشم و عصبی، همه می خواهند یک شهر بزرگ را به شیوه خود نابود کنند. هر بار می توانید هیولاهای مختلفی را انتخاب کنید و به شیوه ی همان هیولای شیطان صفت، به نبرد با این شهر زیبا بروید.

Monsters Ate My Metropolis

Monsters Ate My Metropolis

سازنده: adult swim قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 96.8 مگابایت زبان:

PAC-MAN 256 - Endless Arcade Maze

33

اولین بار در انیمیشن Wreck It Ralph بود که به درون دنیای بازی های آرکید سفر کردیم و با مقوله گلیچ و دردسرهایی که می تواند در پی داشته باشد آشنا شدیم. این بار حالا نوبت به یک تجربه موبایلی رسیده، آن هم از نوع نقطه خور. این بار به جای اینکه در یک مسیر بسته بچرخید و تمام نقطه ها را بخورید، باید مسیری را به سمت بالا طی کنید از از دست گلیچ ها در امان باشید. روح های رنگی همچنان حضور دارند اما نبرد اصلی شما با آن ها نیست.

PAC-MAN 256 - Endless Arcade Maze

PAC-MAN 256 - Endless Arcade Maze

سازنده: BANDAI NAMCO Entertainment Europe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 103 مگابایت زبان:

Lara Croft GO

44

بالاخره بعد از چند ماه انتظار، Lara Croft GO هم برای سیستم عامل های موبایل منتشر شد و حالا می توانیم پا به پای لارا، جنگل ها و معابد را زیر و رو کرده تا گنج های ارزشمندی را به دست آوریم. همانند Hitman GO، این عنوان هم از سبک خاصی برخوردار است. در حقیقت انتخاب تک تک مسیرهای لارا و کمک به او در یافتن راه و اجتناب از تله ها وظیفه اصلی شماست، اینکه او چگونه می خواهد از این سو به آن سو برود دغدغه دیگری است.

Lara Croft GO

Lara Croft GO

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 6.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 416 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مهربان
    مهربان | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    من صب لارا رو از اپ کیک دان کردم ولی وقت نکردم ببینم چطوره..

  • mahdi
    mahdi | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان اگه کنسولی هک بشه (در آینده)دیگه نمیشه بازی هاشو آپدیت کرد؟

  • Amir
    Amir | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    دیجی پوشش بده.دزدی جدید سامدزد
    http://www.phonearena.com/news/Court-rules-that-Samsung-stole-trade-secrets-from-TSMC_id73055

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی