ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رابط کاربری جدید اکس باکس وان تا ماه آینده در دسترس کاربران برنامه پیش نمایش قرار خواهد گرفت

مایکروسافت پس از عرضه اکس باکس وان برنامه ای مدون برای عرضه آپدیت های ماهانه تنظیم کرد و تاکنون میجر نلسون، فیل اسپنسر و تیم اکس باکس در مایکروسافت توانسته اند با موفقیت هر چه تمام ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت پس از عرضه اکس باکس وان برنامه ای مدون برای عرضه آپدیت های ماهانه تنظیم کرد و تاکنون میجر نلسون، فیل اسپنسر و تیم اکس باکس در مایکروسافت توانسته اند با موفقیت هر چه تمام تر محیطی پویا و جذاب برای کاربران این کنسول به ارمغان آورند.

اما اگر پیگیر اخبار بوده باشید، حتما می دانید که قرار است پس از عرضه ویندوز 10، رابط کاربری اکس باکس وان هم تغییری اساسی کند و ظاهری متفاوت به خود بگیرد تا با تمام قابلیت های ممکن سیستم عامل جدید مایکروسافت همخوانی داشته باشد.

به گفته تیم اکس باکس، این رابط کاربری، قرار است پاییز منتشر شود و تا 50 درصد کنسول را سریع تر می کند. از لحاظ ظاهری نیز رابط کاربری جدید واقعا زیبا به نظر می رسد.

اخیرا فیل اسپنسر در توییتر خود اعلام نمود که کاربران برنامه پیش نمایش اکس باکس وان در ماه سپتامبر قادر خواهند بود که این رابط کاربری جدید را تجربه کنند. در حال حاضر، اسپنسر و تیم اش در حال رفع ایرادات کلی رابط کاربری بر اساس ویندوز 10 هستند و احتمالا تا دو ماه دیگر، آپدیت کامل برای تمام دارندگان اکس باکس وان منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • R3D
    R3D | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    منتظریم.

  • Hesam
    Hesam | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    مبارک طرفداراش :-)

مطالب پیشنهادی