ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Moto 360 2 روی مچ یکی از مدیران لنوو رویت شد

در این چند هفته اخیر، حجم تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند معرفی نشده موتورولا به نام Moto 360 2 افزایشی قابل ملاحظه پیدا کرده است و این مساله می تواند نشانه ای باشد بر آنکه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

در این چند هفته اخیر، حجم تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند معرفی نشده موتورولا به نام Moto 360 2 افزایشی قابل ملاحظه پیدا کرده است و این مساله می تواند نشانه ای باشد بر آنکه این اسمارت واچ مبتنی بر Android Wear به زودی رونمایی می گردد.

نکته دیگر اینکه ماه آینده، اولین سالگرد رونمایی از این ساعت هوشمند است و به همین دلیل انتظار می رود که نسخه جدید آن به زودی معرفی گردد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

جدیدترین تصویر این ساعت مربوط به زمانی است که نایب رئیس ارشد لنوو، چن ژودانگ، آن را روی مچ خود بسته بود.

حالا در تازه ترین رویداد، روز گذشته و در جریان مراسم رونمایی از تلفن هوشمند وایب شات لنوو در اندوزی، یکی از مدیران عالی رتبه این شرکت که در مراسم حضور داشت ساعت هوشمند Moto 360 2 را روی مچ خود بسته بود و این فرد کسی نبود جز دیلون یه نایب رئیس فروش لنوو در آسیا و اقیانوسیه.

اما به این دلیل گفته می شود ساعت مذکور همان نسخه جدید موتو 360 است که در نسخه اولیه آن، تنها دکمه ساعت در موقعیتی مجاور به ساعت 3 قرار گرفته بود و در نسخه جدیدتر این دکمه به ساعت 2 انتقال داده شده. نکته دیگر اینکه خود آقای یه هم تایید کرده نسخه جدید موتو 360 را روی مچ خود داشته است.

دیلون همچنین اظهار داشته که این ساعت هوشمند تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می شود و همچنین اضافه کرده که اندونزی یکی از مقصدهای نخستین این ساعت پس از معرفی شدنش خواهد بود.

انتظار می رود که دو نسخه از Moto 360 2  از سوی لنوو ارائه گردد: نخست نسخه اس که احتمالا از نوع 38 میلیمتری است و یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی دارد و دیگری نسخه ال که از نوع 42 میلمتری خواهد بود و یک نمایشگر بزرگ تر با رزلوشن 360 در 360 پیکسل دارد که نسبت به رزلوشن 360 در 290 پیکسلی موتو 360 بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

Lenovo-executive-Dillon-Ye-is-caught-wearing-the-Motorola-Moto-360-2 (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sima
    sima | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    دو افسوس بزرگ ......

    یکی برای نوکیا که به دست ماکروسافت افتاد و نابود شد !!!

    یکی هم موتورولا که به دست لنوو افتاد و در این برند محو خواهد شد ..

  • tohid_heshmati
    tohid_heshmati | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    حفاظت اطلاعات مدیران لنوو تو حلق اپل و اگزیکان

مطالب پیشنهادی