ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ثبت سلفی های عجیب و خلاقانه با اپلیکیشن Selfie x Selfie

احساس می کنید سلفی های اخیرتان تکراری و بی روح شده؟ شاید بد نباشد که ابزارهای جدیدی برای گرفتن این عکس ها به کار بگیرید. اگر به خاطر داشته باشید، در مطالب جعبه ابزار چندین نمونه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

احساس می کنید سلفی های اخیرتان تکراری و بی روح شده؟ شاید بد نباشد که ابزارهای جدیدی برای گرفتن این عکس ها به کار بگیرید. اگر به خاطر داشته باشید، در مطالب جعبه ابزار چندین نمونه از برترین اپلیکیشن ها برای ثبت تصاویر سلفی را به شما معرفی کردیم.

Selfie x Selfie هم یکی دیگر از این اپلیکیشن هاست، اما سلفی های به مراتب نامتعارف تر و خلاقانه تری می توان با آن ثبت نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

از همین ابتدا بگوییم که Selfie x Selfie یک اپلیکیشن عکاسی نیست، بدین معنا که با آن نمی توانید عکس بگیرید. اپ مذکور در واقع چیزی شبیه به تالاری از آینه هاست که تصویر شما بارها در آن انعکاس داده می شود.

Selfie X Selfie Two

با ورود به اپ، دوربین جلوی موبایل فعال شده و یک کره نسبتا بزرگ بر صفحه پدیدار می شود؛ کره ای که انعکاس تصویر شما چند ده مرتبه رویش تکرار شده و می توان با سوایپ به طرفین، رویش زوم کرد یا از آن فاصله گرفت.

کار با این تصویر آینه مانند بسیار جالب است و اگر زوایای مختلفش را امتحان کنید، عجیب و غریب ترین سلفی ها را می توانید با آن بگیرید؛ سلفی هایی که ده ها بار تصویرتان در آن تکرار شده.

متأسفانه تنها مشکل اپ که پای ثابت انتقادات کاربران در گوگل پلی هم بوده، عدم وجود دکمه شاتر برای گرفتن تصویر است. نبود این گزینه باعث شده تا تنها راه ذخیره تصاویر، گرفتن اسکرین شات باشد.

البته این مشکل به تجربه لذت بخش کار با اپ لطمه چندانی نزده و اگر با گرفتن اسکرین شات کنار بیایید، متفاوت ترین سلفی ها را با آن خواهید انداخت.

Selfie x Selfie

Selfie x Selfie

سازنده: Sosolimited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • island
    island | ۸ شهریور ۱۳۹۴

    تصاویرش منو یاد پست ترایپوفوبیا که درباره ترس از حفره ها بود انداخت!
    با حاله، برم اپ شو دانلود کنم :D

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۷ شهریور ۱۳۹۴

    به دوستان اپلیکیشن ucamera رو هم پیشنهاد میدم خلاقیت های باحالی تو دوربین سلفیش هست و چیزی رو که من عاشقش شدم wide selfie هستش که میتونید سلفی پانوراما بگیرید

مطالب پیشنهادی