ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار تیزری جدید از آلکاتل که به نزدیک شدن زمان معرفی تلفن هوشمند وان تاچ فلش ۲ اشاره دارد

تقریباً یکسال پیش آلکاتل از تلفن هوشمندی با نام وان تاچ فلش پرده برداشت و از آن به عنوان رقیبی برای گلکسی نوت ۳ Neo سامسونگ یاد نمود. اکنون به نظر می آید شرکت مذکور دست به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

تقریباً یکسال پیش آلکاتل از تلفن هوشمندی با نام وان تاچ فلش پرده برداشت و از آن به عنوان رقیبی برای گلکسی نوت ۳ Neo سامسونگ یاد نمود. اکنون به نظر می آید شرکت مذکور دست به کار شده و می خواهد به زودی نسخه ی دوم این موبایل را رونمایی کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل وان تاچ فلش جدید بناست تا به صورت رسمی در ماه آینده معرفی گردد، اما کمپانی سازنده به تازگی پوستر تبلیغاتی را در رابطه با آن منتشر نموده تا حواس ها را بیش از هر زمان دیگری معطوف دستاورد تازه اش نماید.

در این پوستر جزئیات زیادی وجود ندارد، ولی می توان حدس زد که طرح ارائه گشته به نوعی به انرژی های سبز و یا کم مصرف بودن دیوایس اشاره می کند و البته وانمود شده اطراف دوربین اصلی را نیز حلقه ای فرا گرفته که قادر است نقش فلش را ایفا نماید.

از دیگر شواهد بر می آید در حالیکه نسخه اولیه وان تاچ فلش نمایشگری ۵.۵ اینچی داشت، حالا آلکاتل به این نتیجه رسیده که صفحه نمایش های ۵ اینچی بیشتر برای کاربران جذاب هستند و چنین ابعادی را مورد استفاده قرار داده.

گفتنی است کمپانی مورد بحث سال پیش در کنار وان تاچ فلش از وان تاچ فلش پلاس هم پرده برداشت؛ هر دو محصول دارای چیپست های هشت هسته ای مدیاتک بودند و بازار عرضه شان نیز به کشورهای ساکن جنوب شرقی آسیا محدود می شد.

اکنون و طبق آخرین اخبار وان تاچ فلش ۲ قرار است در روز ۲۲ سپتامبر مصادف با ۳۱ شهریور رونمایی گردد و باید دید بازهم سیاست عرضه ی محدود منطقه ای در موردش اعمال خواهد گشت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی