ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر جدیدی از اکسپریا Z5 فاش شد؛ سونی به زودی سه تلفن هوشمند معرفی می کند

وب سایت فون‌آرنا به تازگی قادر شده تا به تصویری از اکسپریا Z5 دست پیدا کند؛ موبایلی که سونی تصمیم دارد آن را در روزهای آینده به شکل رسمی معرفی نماید. کمپانی ژاپنی در روز ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

وب سایت فون‌آرنا به تازگی قادر شده تا به تصویری از اکسپریا Z5 دست پیدا کند؛ موبایلی که سونی تصمیم دارد آن را در روزهای آینده به شکل رسمی معرفی نماید. کمپانی ژاپنی در روز چهارشنبه، پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA، و در رویداد خبری خود، از سه موبایل رونمایی به عمل خواهد آورد.

تلفن هوشمند اول اکسپریا Z5 خواهد بود که دارای یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی است. موبایل دوم نیز نمونه کامپکت آن که از نمایشگر ۴.۶ اینچ با رزولوشن اچ دی بهره می گیرد و نمونه سوم، یک پرچمدار واقعی است؛ موبایلی که اکنون با نام Xperia Z5 Premium شناخته می شود و نمایشگری ۵.۵ اینچی علاوه بر رزولوشن 2K و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در این اسکرین شات (از ویدیوی Xperia Z5) که برای فون آرنا ارسال گشته، دو موبایل دیگر را نیز می توان در پس زمینه دید که در واقع رنگ های دیگر Z5 هستند.

x5-a-w600

پرچمدار بعدی سونی از اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد که چیپستی ۸ هسته ایست و کلاک پردازشی اش نیز روی ۲.۰ گیگاهرتز تنظیم شده. در این موبایل همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 430 به همراه ۳ گیگابایت رم استفاده شده است. دوربین این دستگاه هم ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود و سونی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی را نیز برای دوربین جلو در نظر گرفته.

در این میان باید اشاره کرد که هر سه موبایل از اسکنر اثر انگشت برخوردار هستند و همانگونه که در تصویر می بینید، کلید های پاور و کم و زیاد کردن صدا تا حدی به بخش پایینی موبایل منتقل شده اند.

همانگونه که گفتیم سونی در روز چهارشنبه یازدهم شهریور ماه موبایل های پرچمدار جدیدش را معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • سجاد
    سجاد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    دوستانی که خیلی سامسونگ سوسانو میکنید.......برید از باباهاتون بپرسید.....اون زمان اولین تلویزیونی که اومد بیرون همه ی همسایه ها جمع میشدن خونه ی کسی که تلویزیون داره برنامه ببینن....از اون تلویزیون هایی که مثل کمد بود و در کمد باز میشد تلویزیون توش بود...برید از باباهاتون بابابزرگاتون بپرسید ...که زیرش آرم کدوم شرکت بود......(اون زمان سامسونگ نبود اصلا)پس باید بگم sony پدر علم الکترونیک هست.....نه سامسونگی که .....یخچال ماشین لباسشویی و.....تولید میکنه ...گوشی هم تولید میکنه خخخخ...تازه جدیدا شنیدم مثل اینکه مسواک خمیردندون هم میخواد بده بیرون...

  • افشین
    افشین | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سلام خدمت تمامی دوستان و طرفتاران سونی.
    من رشته تحصیلیم تحلیل و ساخت سیستمهای پیچیدست.
    توی تمامی سالهای تحصیل و کارم سیستمها و تکنولوژیهای زیادیرو تحلیل و بررسی کردیم برای شرکتها و کمپانیها یا کار تحقیقی.
    بنده و تمامی همکارام در یک مورد هم نظریم که پدر علم الکترونیک و دیجیتال سونی هست و دیگر هیچ.وقتی یه سیستمی از سونی میخواهیم تشریح و تحلیل کنیم بینهایت لذت میبریم از این همه دقت،کیفیت و نهایت مهندسی که همگی در راستای مشتری مداری و احترام به مشتریست.
    الان به جایی رسیدم میبینم کسی فن سونیست ناخدآگاه بهش احترام میزارم میگم طرف حالیشه.
    و امان از بقیه کمپانیها که متاسفانه کاری جز کپی برداری و دزدی تکنولوژیها ندارن و بدتر به نحوی تبلیغات میکنن که ناآگاهان فکر کنن اینا نوآوری و تکنولوژیهای همون کمپانیست.
    الان چند درصد از طرفداران متعصب سامسونگ میدونن تکنولوژی oled ساخت و ابداع سونیه؟چندنفرشون میدونن اولین تلویزیون oled جهان ساخت سونیه؟!بعد این تکنولوژیرو فروخته به سامی و الجی.
    حالا انقدر امو ال ای دی میکنن!!!!!!
    البته بعد از قروش این تکنولوژی از تکنولوژی جدیدش به اسم کریستال oled رونمایی کرد.
    تازه اون oled که سونی تولید میکرد کجا که الیته خیلیم گرون بود و این oled که کره ایها تولید میکنن کجا!!!
    مهم اینه که سونی صفحات led و lcd که تولید میکنه با دقت فول اچ دی در حال حاضر حتی از oled های الترا اچ دی کمپانیهای دیگه کیفیت بالاتری عرضه میکنه.
    دوستان عزیز چند توصیه دارم براتون...
    1.با فن بقیه برندها کل کل نکنید و برای خودتون احترام قایل باشید و بگذارید در ناآگاهی خود بمونند،کاری به فروش هم نداشته باشید هرچی کمتر بهتر،حیفه هرکسی سونی دست بگیره،بگذارید پرستیژش حفظ بشه...
    2.نگران وضعیت فعلی سونی نباشید،سونی خوب میدونه چکار داره میکنه و نتیجشم به زودی میبینیم.
    3.اگه سونی به کمپانیهای دیگه اجازه داده یه مدتی عرض اندامی کنن بخاطر ضعف نبوده ،بخاطر برنامهای دراز مدت و دقیقیه که در نهایت باعث گسترده شدن امپراطوریش و به زیر کشیدن همه میشه مقداریش هم عدم هرینه کردن برای تبلیغات چون اینارو صرف برنامهاش کرده از جمله خرید بقیه سهام اریکسون و خرید کمپانی مووی پیگچرز آمریکا برای بدست گرفتن صنعت سینمای آمریکا که موفق هم شده و این خرید یک خرید تاریخی بوده از جهت مبلغ جابجا شده که البته کمپانی مثل سونی توان چنین معامله ای رو داشته از دید کارشناسان که نشون از قدرت بی حدو مرزشه..
    4.در نهایت عرض کنم به خودتون ببالید که فن برترین و با هویت ترین کمپانی جهانید و یکم دیگه صبر پیشه کنید و با امثال بعضیها بحث نکنید بگذارید خوش باشن.زمان زیادی نمونده تا کمپانیهای پوچشون و به دنبالش هواداراشون از صحنه روزگار محو شن
    پیروز و پاینده باشید،بدرود
    ضمنا سر فرصت یه نگارش براتون میزارم از کارها،ابداعات و اختراعات...وووو و اینکه ببینید نقش سونی در دنیای دیجیتال و الکترونیک دقیقا مثل نقش مرسدس بنز در دنیای اتومبیل بوده.
    یعنی شاید به جرات بشه گفت بالای 60% پیشرفتها و جایگاه کنونی این رشته مرحون این کمپانیست.

    • علی روشنایی
      علی روشنایی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

      ... مرهون!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی