ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Wallpapers QHD؛ مرجع دانلود تصاویر پس زمینه منحصر به فرد

اگر شخصی سازی محیط اسمارت فون برایتان اهمیت دارد، و ضمنا فرد تنوع طلبی هستید، احتمالا پیدا کردن یک والپیپر مناسب همیشه یکی از چالش هایتان بوده. اپلیکیشن های دانلود والپیپر ابزارهای خوبی هستند تا در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر شخصی سازی محیط اسمارت فون برایتان اهمیت دارد، و ضمنا فرد تنوع طلبی هستید، احتمالا پیدا کردن یک والپیپر مناسب همیشه یکی از چالش هایتان بوده. اپلیکیشن های دانلود والپیپر ابزارهای خوبی هستند تا در آنها به جستجوی والپیپر دلخواه خود بگردید تا پس زمینه موبایل را به آنها مزین کنید.

Wallpapers QHD نمونه ممتازی از این دست اپلیکیشن هاست که به صورت رایگان، تعداد قابل توجهی تصویر پس زمینه با کیفیت بالا را برایتان به ارمغان می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای دانلود تصاویر پس زمینه این اپ نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست،‌ اکثر والپیپرها کیفیت مطلوبی دارند و به خوبی در دسته های جداگانه تفکیک شده اند. در بخش هایی همچون والپیپرهای محبوب، والپیپرهای جدید و تصاویر تصادفی می توانید تعداد قابل توجهی از والپیپرهای HD و حتی چند مورد QHD (با رزولوشن 1440x2560) را بیابید.

QHD 2

با اشاره روی هر تصویر، نمای کاملی از آن به همراه اطلاعاتی همچون نام عکاس، محل و آدرس اینترنتی منبع را مشاهده می کنید. ضمنا گزینه هایی برای افزودن به علاقه مندی ها، دانلود و استفاده به عنوان تصویر پس زمینه یا تصویر مخاطب از موارد دیگری است که زیر هر عکس در اختیار شما قرار داده شده.

اما برای رسیدن به نتیجه دقیق،‌ بهتر است سری به دسته بندی های اپلیکیشن بزنید. تصاویر در این قسمت بر حسب رنگ و موضوع دسته بندی شده اند، و در قسمت موضوعی مواردی مثل مناظر طبیعی، مناظر شب، غذاها، ماشین ها، مردم، نقل قول و ... را خواهید دید که البته گلچینی از زیباترین آنها در دسته Editor's Choice گردآوری شده اند.

کلیه تصاویر Wallpapers QHD رایگان اند و اگر کمی حوصله به خرج دهید، تصاویر زیبایی را در آن خواهید یافت. اگر دوست دارید که حال و هوای تازه ای به محیط کاربری موبایل و تبلت هایتان بدهید، دانلود این اپلیکیشن رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.

Best Wallpapers QHD

Best Wallpapers QHD

سازنده: CATPLE قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 11.8 / 3.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشید

    سایت PINTERST محشره تا این اپلیکیشن های تاریخ مصرف دار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی