ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار ویدیوی جدیدی از اکسپریا Z5 که همه زوایای آن را به نمایش می کشد

همانگونه که در روز گذشته نیز برایتان گفتیم، سونی تصمیم دارد تا در چهارشنبه همین هفته، از پرچمدار جدید خود موسوم به اکسپریا Z5 پرده برداری نماید. گفتنیست که شرکت ژاپنی در این تاریخ می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۰

همانگونه که در روز گذشته نیز برایتان گفتیم، سونی تصمیم دارد تا در چهارشنبه همین هفته، از پرچمدار جدید خود موسوم به اکسپریا Z5 پرده برداری نماید. گفتنیست که شرکت ژاپنی در این تاریخ می خواهد ۳ موبایل با کد Z5 را برای علاقه مندان به تکنولوژی در برلین و نمایشگاه IFA، روی صحنه ببرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هر سه مدل دارای دوربین ۲۳ مگاپیکسل و سنسور اثر انگشست خواهند بود. در این میان حتی خبر رسیده بود که نسخه Premium از Z5 دارای یک نمایشگر 4K خواهد بود که البته صحت این مطلب هنوز چندان روشن نیست و به احتمال زیاد سونی از نمایشگری با رزولوشن 2K در این تلفن هوشمند استفاده خواهد کرد.

سنسور اثر انگشت اما حکایت جالبی دارد. سونی تصمیم گرفته تا این حسگر را در لبه سمت راست موبایل و در کلید Power که برای روشن و خاموش کردن موبایل استفاده می شود، جای دهد. به نظر می رسد که همین موضوع، تا حدی باعث افزایش ضخامت سری جدید موبایل های سونی شده است که البته باید منتظر اعلام رسمی ماند و دید که در عمل شرکت ژاپنی چگونه قادر شده تا سنسور یاد شده را در گوشه سمت راست موبایل خود قرار دهد.

به نظر می رسد که سونی باز هم از چیپست قدرتمند اما مشکل دار اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده. کمپانی ژاپنی در موبایل های Z4 و +Z3 نیز از این سیستم-بر-چیپ بهره گرفته بود که گاهی کاربران با مشکلاتی در زمینه ایجاد گرمای بیش از حد و توقف برخی از فعالیت ها در موبایل خود رو به رو می شدند.

حال اما ویدیویی منتشر گشته که یک شخص، اکسپریا Z5 را در دست می گیرد و در مورد آن صحبت می کند. این ویدیو البته به زبان فرانسوی است اما در هر صورت، می توانید ابعاد مختلف و کامل Z5 به همراه ظاهر نرم افزاری به کار رفته در آن را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • arash7985
    arash7985 | ۱۲ شهریور ۱۳۹۴

    گوشی خیلی خوبیه ولی به نظرم یه مشکلی هست....هرچند اسمش رو نمیشه گذاشت مشکل ... چند وقت پیش خود دیجیاتو یه پست گذاشت که سونی قراره رابط کاربریش رو تغییر بده و یه نسخه ازمایشی رابط کاربری جدیدش رو روی گوشی های اکسپریا زد 3 تو بعضی کشور های اروپا به صورت ازمایشی نصب کنه و نظرات مردم رو که از اون رابط بتا استفاده میکردن رو متوجه بشه .... پس چرا الان رابط کاربری زد5 با سری های قبلی فرق چندانی نکرده :|

    • احد
      احد | ۲۸ بهمن ۱۳۹۴

      ببینید دوستان انقد ب سونی گیر ندین ب نظر من سونی بهترین گوشی هستش ک تا به حال دیدم والا من از همه چیز سونی راضیم مخصوصا از z5 ک خدایی سنگ تموم گذاشته. والا صفحه 4k چیز کمی نیست. اگرم ب پردازنده اسنپ 810 گیر میدین باید بگم چیز مهمی نیست و تو اپدیت هایی ک براش اومده بر طرف شده پس ب نظر من هرکی ب سونی گیر بده حالش خوب نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی