ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای تازه منتشر شده خبر از عرضه موتو ۳۶۰ بعدی در دو نسخه می دهند

طی چند روز گذشته شاهد لو رفتن جزئیات و اطلاعات بسیاری در رابطه با ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ نسل دوم بودیم. تا به حال چندین رندر نسبتاً واضح و دارای جزئیات از این اسمارت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

طی چند روز گذشته شاهد لو رفتن جزئیات و اطلاعات بسیاری در رابطه با ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو ۳۶۰ نسل دوم بودیم. تا به حال چندین رندر نسبتاً واضح و دارای جزئیات از این اسمارت واچ به بیرون درز یافته اند و حتی عکس هایی نیز منتشر شده اند که آن را روی مچ دستان مدیران رده بالای لنوو به تصویر می کشند.

اما ظاهراً اینگونه خبرها و عکس های مربوط به دیوایس مورد بحث آنهم پیش از معرفی رسمی اش تمامی ندارند و حالا نوبت به @upleaks رسیده تا تصاویری تازه از آن را با کاربران توییتر به اشتراک بگذارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مطابق عکس هایی که @upleaks روی اینترنت قرار داده، موتورولا به جد می خواهد موتو ۳۶۰ دوم را در دو نسخه عرضه کند که یکی از آنها بدنه ای فلزی و ظاهری رسمی خواهد داشت و دیگری شکل و شمایلی اسپورت به خود گرفته.

ضمناً آنطور که از عکس ها بر می آید خریداران ساعت هوشمند آتی کمپانی چینی گزینه های زیادی را در اختیار خواهند داشت. موتو ۳۶۰ ۲ بر طبق شواهد موجود با رنگ های مشکی، نقره ای و حتی طلایی در دسترس خواهد بود و افراد می توانند آن را با بندی فلزی یا چرمی ابتیاع کنند و این در حالیست که مدل اسپورت به سه گزینه ی رنگی مشکی، سفید و نارنجی محدود شده.

گفتنی است در کنار تصاویر @upleaks ذکر نموده که موتورولا از این دستاورد تازه اش در عرصه گجت های پوشیدنی مبتنی بر اندروید در ماه سپتامبر پرده برخواهد داشت (آیا شاهد معرفی آن در جریان IFA 2015 خواهیم بود؟) و آن را در نوامبر راهی بازار می کند.

Motorola-Moto-360-2015-leak_1

Motorola-Moto-360-2015-leak_2

Motorola-Moto-360-Sport-2015-leak_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    حالا نمیشد اون سنسور ها رو به جای زیر نمایشگر، روی قاب یا بند ساعت منتقل کرد که صفحه کامل گرد بشه؟

  • شهرام
    شهرام | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    ندارم

مطالب پیشنهادی