ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سازنده کندی کراش با سرمایه ای 6 میلیون دلاری وارد بازار بازی های واقعیت مجازی می شود

تا سال آینده، سامسونگ، اچ تی سی، فیسبوک و سونی همگی هدست های واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه خواهند کرد تا بازیکنان را در دنیایی دیجیتالی غرق کنند اما یک بخش این بازار هنوز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

تا سال آینده، سامسونگ، اچ تی سی، فیسبوک و سونی همگی هدست های واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه خواهند کرد تا بازیکنان را در دنیایی دیجیتالی غرق کنند اما یک بخش این بازار هنوز مشکل دارد: نرم افزار.

مردم قرار است پس از خرید یک هدست واقعیت مجازی چه استفاده ای از آن ببرند؟ فیلم سینمایی ببینند؟ مستندهای خارق العاده ببینند؟ همه ی این ها درست است اما بزرگ ترین بازاری که واقعیت مجازی هدف قرار داده، بازار بازی های ویدیویی است و از همین سو، Resolution Games با سرمایه ای 6 میلیون دلاری حالا در حال ساخت بازی های واقعیت مجازی است.

کمپانی PitchBook گزارشی منتشر نموده که بر اساس آن، چهارشنبه هفته ی گذشته کمپانی سوئدی Resolution Games، با هدایت Tommy Palm یکی از توسعه دهندگان اصلی بازی Candy Crush Saga، موفق به جذب سرمایه ای 6 میلیون دلاری شده، سرمایه ای که در زمینه ساخت بازی ویدیویی برای هدست های واقعیت مجازی بی سابقه است.

بخش VC یا سرمایه گذاری خطرپذیر گوگل در این اتفاق سهم چشمگیری دارد که نشان از اهمیت بالای واقعیت مجازی برای سیلیکون ولی دارد. سال گذشته میزان سرمایه ی خطرپذیری که به استارتاپ ها داده شد، با 530 درصد افزایش، به 660 میلیون دلار رسید.

جو کراوز از Google Ventures می گوید: «واقعیت مجازی پلتفرم گیمینگ بعدی است. با پیشگامی واقعیت مجازی موبایل، سرعت توسعه ی VR طی 5 سال آینده بسیار بالا خواهد بود.»

پالم یکی از مدیران بالارتبه ی King Digital Entertainment بود و نقشی مهم در ساخت Candy Crush Saga بازی می کرد و حالا از ایرلند به سوئد آمده تا Resolution Games را به هدف خود برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Hasan
    Hasan | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    دیروز یکی از بچه‌ها نسخه توسعه دهنده رو آورده بود دانشگاه، چندتا دمو ازش دیدیم، یکی از دموها رو خودشون توسعه داده بودن، خیلی خیلی جالب بود ... فکر کنم یه گام بزرگ در دنیای بازی‌ها باشه.
    البته بگم هنوز سرگیچه دارم از اولین تجربه‌ام :)))

  • BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم
    BOZORG# حالم از خودم بهم میخوره دارم بهش دروغ میگم | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    فقط مورفیوس توی بازی VR برنده میشه . تنها شرکتی هست که هم بازی سازه . هم کنسول میسازه و هم هدست رو کاملا مستقل از بقیه خودش روش کار میکنه. تو بخش بازی هم که برتری بلامنازع با سونیه . ایندش کاملا روشنه

  • MftFM
    MftFM | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    هنوز مونده تا VR همه گیر بشه

مطالب پیشنهادی