ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ امکان مشاهده رخدادهای نمایشگاه IFA را با «واقعیت مجازی» فراهم خواهد کرد

سامسونگ در بلاگ رسمی اش موسوم به «Samsung Tomorrow» عنوان کرده که قصد دارد پوششی جذاب از نمایشگاه IFA را برای کاربران به ارمغان آورد. شرکت کره ای خبر داده که می خواهد IFA را به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

سامسونگ در بلاگ رسمی اش موسوم به «Samsung Tomorrow» عنوان کرده که قصد دارد پوششی جذاب از نمایشگاه IFA را برای کاربران به ارمغان آورد. شرکت کره ای خبر داده که می خواهد IFA را به روشی تازه و با تجربه ای جدید به کاربران ارائه دهد، بدون در نظر گرفتن اینکه هر کاربر در چه منطقه جغرافیایی قرار گرفته است.

هنوز ابعاد دیگری از مسئله فاش نشده اند اما به احتمال بسیار زیاد، شاهد استفاده سامسونگ از تکنولوژی واقعیت مجازی و پوششی ویژه از مراسم و بیانیه های شرکت کره ای خواهیم بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که گفتیم، این شرکت به احتمال زیاد برنامه های خود در نمایشگاه IFA را به صورت زنده و از طریق Samsung Zone برای کاربران به نمایش خواهد کشید. کاربران هدست واقعیت مجازی Gear VR نیز می توانند وقایع را به شکل زنده و «اول شخص» مشاهده کنند.

انتظار می رود که شرکت کره ای در این نمایشگاه از ساعت هوشمند خود موسوم به Gear 2 رونمایی به عمل آورده و همچنین برنامه هایش در زمینه «اینترنت اشیاء» را به شکل واضح تری مطرح نموده و دستاوردهای تازه اش در این خصوص را با کاربران تقسیم کند.

هر سال در این تاریخ و در مراسم مورد بحث، سامسونگ می آمد و از جدیدترین فبلت خود پرده برداری می کرد. در سال جاری اما کره ای ها تصمیم گرفتند تا به دلایل مختلفی، رونمایی و عرضه گلکسی نوت را سرعت بخشیده و آن را در ماه قبل تر معرفی و صرفا چند روز بعد نیز عرضه کنند.

با این تفاسیر، شرکت سامسونگ می تواند تمرکز خود در IFA را بر روی اینترنت اشیا و پروژه SmartThings معطوف نماید؛ پروژه ای که می توانست درمیان هیاهوی معرفی نوت ۵، از چشم ها پنهان بماند.

در حال حاضر با توجه به اطلاعاتی که تا کنون فاش گشته، سامسونگ می خواهد بیشترین بخش از حضور خود در نمایشگاه IFA را به پروژه اینترنت اشیا اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • authority
    authority | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    دوستان این شکلک ها رو چجوری میشه گذاشت؟ ممنون میشم بهم بگین

    • ★Saeed ★saye
      ★Saeed ★saye | ۹ شهریور ۱۳۹۴

      : (
      : )
      o_ O

      بدون فاصله

      • Mr.EN
        Mr.EN | ۹ شهریور ۱۳۹۴

        o_O

  • authority
    authority | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    قابلیت جالبیه اما خیلی محدود خصوصا در کشور ما

مطالب پیشنهادی