ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر بازاریابی سونی در فرانسه: اکسپریا Z5 Premium دارای رزولوشن 4K است

امروز صبح ویدیویی در خصوص اکسپریا Z5 Premium از سونی برایتان منتشر کردیم که به علت زبان فرانسوی بکار رفته در آن، مشخصات موبایل های سونی تا حدی پنهان ماندند و صرفا توانستیم در ویدیوی یاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۰

امروز صبح ویدیویی در خصوص اکسپریا Z5 Premium از سونی برایتان منتشر کردیم که به علت زبان فرانسوی بکار رفته در آن، مشخصات موبایل های سونی تا حدی پنهان ماندند و صرفا توانستیم در ویدیوی یاد شده با ابعاد ظاهری و فیزیک کلی پرچمداران جدید سونی آشنا شویم.

اکنون ولی وب سایت های Xperia Blog و Engadget خبرهای تازه ای در مورد این ویدیو داده و گفتگویی که به زبان فرانسوی انجام شده را مورد بررسی قرار داده اند. بر اساس گفته های دو منبع یاد شده، فردی که در این ویدیو به صحبت مشغول می شود، آقای «Olivier Terme»، مدیر بخش بازاریابی برند سونی در کشور فرانسه بوده و اینجا در حال مصاحبه با خبرنگار وب سایت Clubic.com است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی در میان گفته هایش، تایید می کند که سونی تصمیم دارد در روز چهارشنبه سه تلفن همراه جدید با کد Z5 را معرفی کند؛ Xperia Z5، Xperia Z5 Compact و نمونه اعلا که Xperia Z5 Premium نامیده شده است. تمرکز این ویدیو بر روی مدل Premium قرار گرفته شده و آقای Terme، تایید می کند که این نمونه با نمایشگر ۵.۵ اینچ، دارای رزولوشن 4K است. چنین رزولوشنی در این اندازه نمایشگر، چگالی بیش از ۸۰۰ پیکسل را به ارمغان خواهد آورد.

از طرف دیگر همانگونه که در ویدیو می بینید، کلمه «XPERIA» در کناره تلفن همراه حک شده است. البته مشخص نیست که این کلمه در لبه آلمینیومی هر سه موبایل حک شده یا صرفا مخصوص نمونه «Premium» است. در این میان باز هم لازم به اشاره است که این سه موبایل، جزء اولین تلفن های هوشمند توسعه یافته از سوی سونی هستند که از سنسور اثر انگشت برخوردارند.

آقای Terme همچنین در این ویدیو خبر می دهد که دوربین اصلی تلفن همراه ۲۳ مگاپیکسل بوده و می تواند تا ۵ برابر به شکل شفاف و بدون کاهش کیفیت، زوم کند. این موبایل همچنین دارای سریع ترین فوکوس خودکار خواهد بود؛ بر اساس گفته های Terme، خانواده Z5 می توانند در ۳۰ میلی‌ثانیه فوکوس خودکار را انجام دهند که تا کنون در یک تلفن هوشمند بی سابقه بوده است. سونی همچنین دوربین این سه موبایل را بهینه نموده تا تصاویر بسیار با کیفیتی را به ثبت برسانند.

وی همچنین خبر می دهد که این موبایل ها با وجود مقاومتشان در برابر آب و گرد و غبار، از هیچگونه درپوشی استفاده نمی کنند. در نهایت Terme اذعان داشته که عمر باتری این محصولات تا دو روز خواهد بود که البته همین مورد اندکی تعجب برانگیز است چرا که وی در ابتدای صحبت هایش به رزولوشن 4K برای مدل «Premium» اشاره دارد و این موضوع را تایید می کند، هر چند که وب سایت Engadget، عنوان نموده که رزولوشن تصویر نمایشگر Xperia Z5 با نمایشگر ۵.۲ اینچ، Full HD خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    خیلی جالبه این طراحی به طرفداراش احترام گزاشده با اینکار فقط دلم واسه کلید ?اور تنگ میشه

  • alirezaiii
    alirezaiii | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سونی غول موبایله هیچ منکر منطقی هم وجود نداره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی