ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی Razer Nabu پس از بهینه سازی، مجددا به بازار می آید

کمپانی Razer اعلام کرده دستبند سلامتی اش به نام Nabu در تاریخ 15 سپتامبر (مصادف با 24 شهریورماه) بار دیگر معرفی می شود و امکان سفارش گذاری آن با قیت 99.99 دلار برای علاقمندان فراهم می گردد. ارسال نسخه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

کمپانی Razer اعلام کرده دستبند سلامتی اش به نام Nabu در تاریخ 15 سپتامبر (مصادف با 24 شهریورماه) بار دیگر معرفی می شود و امکان سفارش گذاری آن با قیت 99.99 دلار برای علاقمندان فراهم می گردد.

ارسال نسخه های سفارش گذاری شده نیز آنطور که شرکت سازنده اظهار نموده دقیقا از یک ماه بعد یعنی 24 مهر ماه شروع می شود.

اما این دستبند اگر خاطرتان باشد نخستین بار در جریان برگزاری نمایشگاه CES سال 2014 در لاس وگاس معرفی شد و موفق گردید توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید و حتی جایزه بهترین محصول این رویداد و همچنین جایزه انتخاب کاربران را هم به خود اختصاص داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به همین خاطر انتظار می رفت که گجت مورد بحث به صورت تجاری سال گذشته وارد بازار شود اما بعد از تاخیرهای متعدد در عرضه دستگاه، شرکت سازنده تصمیم گرفت که عاقبت در ماه نوامبر (آبان ماه سال گذشته) تعداد محدودی از آن را وارد بازار نماید.

به دنبال ورود این دستگاه به بازار، مطالب انتقادی متعددی در باب آن نوشته شد و همین مساله Razer را بر آن داشت تا فرایند توزیع آن در بازار را متوقف نماید و برخی تغییرات را در طراحی دستگاه اعمال کند که از آن جمله می توان به قرار دادن دکمه اصلی کنترل دستگاه در قسمت راس آن (درست مانند چرخنده دیجیتالی اپل واچ) و همچنین افزودن یک گیره مغناطیسی به بدنه برای محکم نگه داشتن دستگاه روی مچ اشاره نمود.

Razer همچنین اعلام نموده که نسخه آپدیت شده از اپلیکیشن این ساعت را نیز ارائه خواهد کرد که امکان سینک نمودن آن با اسمارت فون های اندرویدی را فراهم نموده و اعلان هایی را در مورد وضعیت تناسب اندام کاربران ارائه می دهد.

لازم به ذکر است که این شرکت آمریکایی بیشتر برای تمرکز صرفش روی ساخت محصولات و تجهیزات مورد نیاز برای گیمرها شهرت دارد. کمپانی مورد بحث در سندیگو کالیفرنیا استقرار دارد و در سال 1998 میلادی توسط مین لیانگ تن و رابرت کراکف تاسیس گردید.

اما افزوده شدن یک واحد جدید برای پوشیدنی های هوشمند به بدنه اصلی این کمپانی توجه بسیاری از تولید کنندگان دستگاه های الکترونیکی و همچنین شرکت های سرمایه گذار را جلب کرد و همین مساله باعث شد که Razer عاقبت در سال 2014 میلادی دل را به دریا بزند و مچبند هوشمند خود را به جهانیان معرفی نماید.

برای آنها که آشنایی کافی با این وسیله را ندارند باید بگوییم که Nabu یک دستگاه دنبال کننده تناسب اندام و خواب است که اعلان ها را از ساعت های هوشمند دریافت کرده و اطلاعات مربوط به تعداد قدم های برداشته شده، تعداد ساعت های خواب و مواردی از این دست را نمایش می دهد.

این دستگاه همچنین توانایی دارد تا با دیگر مچبندهای هم خانواده خود که در مجاورت آن قرار دارند ارتباط برقرار نماید. از جمله قسمت های مختلف بدنه Nabu هم می توان به یک نمایشگر OLED و همچنین حسگرهای مختلف اشاره نمود که مواردی شامل شتاب سنج سه محوره و گام سنج را در بر می گیرند.

کمپانی سازنده این دستگاه در نمایشگاه CES امسال، همچنین نسخه ارزان تری از آن را معرفی کرد که Nabu X نام داشت و امکاناتی نظیر چراغ های LED چشمک زن برای نمایش نوتیفیکیشن ها برایش در نظر گرفته شده بود که با قیمت 49.99 دلار نیز به فروش می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    نابو !!
    اسمو باش !
    اصلا كارتون درسته ! خخخ
    خوش باشيد شركتها كه هنوز من نزول اجلال نكردم و واب به حالتان اگر من گوشي بسازم ديگر همگان برشكسته شده و من يگانه شركت زمين خواهم شد !
    ايلان ماسك ازش خبري نيست !
    هايپر لوپ و عرضه اش و نداشتي يا حوصلشو ؟! چي شد قرار بود آيرون من بسازي ؟!! موشكهاتم كه با مغز ميخورند زمين !
    تا ١٨ هستم بعدش تا هفته بعدش هستم بعدش تا بعدش هستم ! خخخ

  • Metal
    Metal | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    گويند مردمان دزد جنوبي ابتدا دزدان دريايي بودند بعدا شدن مديراني از شركت دامدونگ
    مديونيد اگر فكر كنيد منظور خاصي داشتم به كشوري !!!
    دزد جنوبي و احمق شمالي ! خخخ
    تا ١٨ با اين حرفهام خودم و ترور كردم !

  • Metal
    Metal | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    من كه فقط منتظر ١٨ شهريور هستم
    روز قبلش هم جالبه !
    همينكور كه ميبنيد تا ٥ و نيم صبح بيدارم !
    پس روز معرفي واي به حالتون ! خخخ
    خوشم مياد سال بعد سامي جون مياد عينا كپي پيست ميكنه فورس تاچ و بروي خودش هم نمياره شركت دزد

  • امیر
    امیر | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    سلام بچه ها راهنماییم کنید
    من پارسال گوشی گرفتم اکسپریا وی الان می خوام عوض کنم آلفا بگیرم تقریبا پولم جوره ولی پدرم مخالفت می کنه بنظرتون چجوری راضیش کنم؟ اگر راهکاری چیزی دارین بگین

    • shahryar
      shahryar | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

      فکر نمیکردم بچه ها هنوز از بابا ها پول بگیرن!.....برو کار می کن

      • امیر
        امیر | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

        دوست عزیز من کارکردم پولم هم جوره منتهی بابام می گه چون پارسال گوشی خریدی فعلا عوض نکن

  • محمد
    محمد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

    چرا خودت رو اذیت می کنی یه بارکی بگو 100 دلار دیگه مثلا می خوای بگی دستبند ساختیم زیر 100 دلار

    • ava
      ava | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

      مثل این که شما از دنیا یکمی فاصله داری و جدیدا به اینترنت متصل شدی
      به این نوع قیمت ها عادت میکنی عجله نکن :)

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

      اینا به خاطرِ مالیاتای آمریکاس... اگه بنویسه 100 دلار.. یعنی این جنس تو بازه ی 100 دلاریه و باید مالیاته 100 دلاری ها رو بده..
      اگه بنویسه 99 دلار.. یعنی هنوز به 100 دلار نرسیده و میتونه مالیاته اجناسه زیرِ 100 دلار رو بده... چون مرجله به مرجله مالیتا زیاد میشن...

مطالب پیشنهادی